Home

Nieuws 2898 x bekeken 8 reacties

Geen vertrekregeling voor Herkemij

Boxtel - Topman Michiel Herkemij vertrekt vrijwillig in goed overleg bij Vion. Hij maakt derhalve geen gebruik van een vertrekregeling. Dat benadrukt een woordvoerder namens Vion. De komende weken zal Herkemij zijn taken in goede orde overdragen aan zijn opvolger Tom Heidman.

Herkemij is evenals de Raad van Commissarissen van mening dat Vion toe is aan ander leiderschap in de onderneming om Vion Food verder uit te bouwen, aldus de woordvoerder. Herkemij heeft te kennen gegeven dat hij wil doen waar zijn ambitie ligt: zaken doen met merken in een internationale werkomgeving.

Laatste reacties

  • alco1

    Da's toch netjes!

  • agratax2

    Uit de opmerking van de heer Herkemij kunnen we concluderen dat VION geen merk is, maar eenvoudig naamloze bulk.

  • Mozes

    @agratax2, noem mij één slachterij die wel een groot merk voert?

  • Mozes

    Met de regelmaat van de klok horen wij over slachterijen die in moeilijkheden zitten. Of in Nederland of in andere Europese landen. De hele slachterijwereld is in feite een probleemsector.

  • porky01

    Klopt Mozes, maar het nergens z'n bestuurlijke chaos als in NL. Vroeger had je Coveco en NVC; Er was altijd wat. Leden moesten altijd bijtikken. In de tijd van de Helmertjes was misschien nog wel de meest stabiele periode. Daarna kwam die kerel met een grootheidswaanzin waar de honden geen brood van lusten, en hij ging met onze Rendac heffingen grote dingen doen. Heel Duitsland werd aangekocht, en nu is alles weer (bijna) weg.

  • joannes

    @Mozes, hierbij;

    http://www.elpozo.es/inicio/index.aspx
    http://www.smithfield.com/products/
    http://martinezloriente.com/

    En

    http://www.kraftbrands.com/oscarmayer/

    Zoals Herkemij het zou willen,

    en niet te vergeten:


    Onderdeel van een voedings conglomeraat als een merk, maar ja...... dat is jaren geleden in Nederland al op zijn kop gezet door Unilever die http://nl.wikipedia.org/wiki/Unox voorzover ik weet alléén de Naam exploiteerd en verder geen vlees bemoeienis heeft.

    Om er een paar te noemen!

    Een merkproduct zoals FC met die Kindervoeding die niet aan te slepen is!

  • joannes

    @Mozes, hierbij;

    http://www.elpozo.es/inicio/index.aspx
    http://www.smithfield.com/products/
    http://martinezloriente.com/

    En

    http://www.kraftbrands.com/oscarmayer/

    Zoals Herkemij het zou willen,

    en niet te vergeten:


    Onderdeel van een voedings conglomeraat als een merk, maar ja...... dat is jaren geleden in Nederland al op zijn kop gezet door Unilever die http://nl.wikipedia.org/wiki/Unox voorzover ik weet alléén de Naam exploiteerd en verder geen vlees bemoeienis heeft.

    Om er een paar te noemen!

    Een merkproduct zoals FC met die Kindervoeding die niet aan te slepen is!

  • John*

    willen we een merk brengen dan zal dat van de boeren moeten komen.. Op investeringen in een merk en naamsbekendheid zitten geen zekerheden voor de banken.. daarom kreeg herkemei zijn plan niet van de grond. Aan de andere kant levert investeren in marketing en merken wel goede rendementen op. Deze kennis heeft Herkemei van zijn voorgaande functies meeegenomen maar heeft niet de kans gekregen er iets mee te doen bij VION.

Laad alle reacties (4)

Of registreer je om te kunnen reageren.