Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Vragen over onder andere inloggen, premium artikelen, digitaal lezen, abonnementen en bezorging van het magazine. Staat je vraag er niet tussen of is het antwoord niet duidelijk genoeg? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Wat zijn Premium artikelen op Boerderij?

Artikelen met het label premium gaan verder dan nieuws: dit zijn achtergrondartikelen, bedrijfsreportages, marktanalyses en meer. Artikelen waarmee jij als vakman beter boert. In het schrijven van zo'n artikelen gaat tijd zitten, we maken ze met veel liefde en kennis voor jouw vak. Vandaar dat ze niet gratis beschikbaar zijn, maar alleen voor abonnees.

Ben je abonnee maar heb je nog nooit ingelogd op de website? Geen probleem: stel een wachtwoord in voor jouw account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Nog geen abonnement? Je hebt al toegang tot al deze content vanaf €9,99 per maand. Bekijk de opties.

Wat is het voordeel van een account op Boerderij.nl?

Met een account en een abonnement heb je toegang tot alle premium artikelen op Boerderij.nl en tot de actuele marktprijzen en -analyses.

Ben je abonnee maar heb je nog nooit ingelogd op de website? Geen probleem: stel een wachtwoord in voor jouw account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Nog geen abonnement? Je hebt al toegang tot al deze content vanaf €9,99 per maand. Bekijk de opties.

Hoe log ik in op deze website?

Rechstboven op de website via de knop Inloggen.

Ben je abonnee maar heb je nog nooit ingelogd op de website? Geen probleem: stel een wachtwoord in voor jouw account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Nog geen abonnement? Je hebt al toegang tot al deze content vanaf €9,99 per maand. Bekijk de opties.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

Weet je nog welk e-mailadres je gebruik om in te loggen? Vraag een nieuw wachtwoord aan.

Ben je ook het e-mailadres vergeten? Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Ik ben abonnee van Boerderij en ingelogd op de website, maar kan geen Premium artikelen lezen. Wat nu?

Het kan zijn dat je met een ander e-mailadres bent ingelogd, dan het e-mailadres dat is gekoppeld aan je abonnement. Weet je niet meer welk e-mailadres er bij je abonnement hoort? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Hoe kan ik me aan- of afmelden voor één of meer nieuwsbrieven?

Onderaan de nieuwsbrief staat een link naar de afmeldpagina. Daar kun je nieuwsbrieven aan- of afmelden.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Kan ik Boerderij magazine ook digitaal lezen?

Jazeker, met een Digitaal, Uitgebreid of Compleet abonnement kun je ons magazine digitaal lezen. Dat kan via onze app of via onze website. Je vindt de link naar deze pagina ook onderaan onze website.

Om het digitale magazine te lezen log je in met jouw Boerderij.nl account.

Ben je abonnee maar heb je nog nooit ingelogd op de website? Geen probleem: stel een wachtwoord in voor jouw account. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Kan ik de Boerderij app gratis downloaden?

Jazeker, de Boerderij app is gratis beschikbaar. Benieuwd naar de mogelijkheden, zoals een voorleesfunctie? Download de app in de Google Play store of in de Apple App store.

Ben je ook abonnee? Dan kun je via de app ook de digitale edities van ons magazine lezen.

Wanneer verschijnt Boerderij magazine?

Boerderij verschijnt elke week op dinsdag. Daarnaast ontvang je afhankelijk van je gekozen abonnement één of meer van onze drie vakedities: akkerbouw, rundveehouderij en varkenshouderij. Die verschijnen elk om de drie weken. Exacte bezorging is afhankelijk van de routes van PostNL.

Hoe kan ik een abonnement op Boerderij afsluiten?

Wil je abonnee worden van Boerderij? Goed om te horen! Sluit een abonnement af via onze webshop of neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik ook een online abonnement nemen, zonder het magazine?

Jazeker. Met een abonnement Website of Digitaal. Bekijk de opties.

Is het mogelijk om een abonnement voor mijn gehele bedrijf te af te sluiten?

Ja! Een collectief abonnement voor meerdere personen is al snel interessant. Het is hierbij mogelijk om via jouw domein toegang te krijgen, zodat iedereen met @voorbeeld-domein.nl kan inloggen op de website. Neem contact op op voor de mogelijkheden.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Jammer dat je overweegt je abonnement op te zeggen. Misschien past een ander abonnement beter bij je behoeften.

Je kunt ieder jaar uiterlijk vier weken voor het verstrijken van de abonnementsperiode opzeggen. De looptijd van je abonnement kun je op je factuur bekijken. Opzeggen kan via een e-mail met je gegevens naar: klantenservice@misset.com of schriftelijk naar Klantenservice, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem. Van je opzegging ontvang je een bevestiging.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Bescherming van je persoonlijke gegevens is van groot belang voor ons. Je gegevens worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Misset Uitgeverij houdt zich aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens en overige privacywetgeving stellen. Bekijk ons privacy- en cookiestatement en onze algemene voorwaarden.

Ik heb Boerderij magazine deze week niet ontvangen, wat nu?

Afhankelijk van de regio waar je woont, kan het zijn dat PostNL Boerderij magazine een dagje eerder of later bezorgt. Heb je geen magazine ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken het graag voor je na.

Waar vind ik mijn abonneenummer?

Je vindt jouw abonneenummer op de wikkel van het magazine, boven je adresgegevens. Het nummer staat ook op de factuur. Kun je het niet vinden of heb je een Online abonnement, en wil je jouw abonneenummer weten? Neem contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik het adres aanpassen waarop ik Boerderij magazine ontvang?

Stuur een mail met je huidige en het nieuwe adres naar klantenservice@misset.com. Het is belangrijk om hierbij aan te geven per wanneer het in moet gaan. Let op: geef je adreswijziging op tijd aan ons door.

Ik woon in het buitenland, kan ik Boerderij magazine daar ook ontvangen?

Ja hoor! We versturen Boerderij magazine over de hele wereld. Onze klantenservice kan je alles vertellen over de verzendtarieven die in het buitenland gelden.