Video | Siebren heeft vitrine vol Fendt-oldtimers
Siebren Siebenga bouwde een vitrine aan zijn schuur om zijn verzameling Fendt-oldtimers een mooie plek te geven. Nadat zijn opvolger het bedrijf had overgenomen, ging Siebren op zoek naar een nieuwe hobby. Die vond hij in het verzamelen van oldtimertrekkers.
Om te voorkomen dat die hobby uit de hand liep, besloot hij een vitrine te bouwen. “Vol is vol. Dat geeft mij de geruststelling dat ik geen trekkers meer hoef te kopen”, zegt Siebren, lid van de Old Fendt Fellows.
Toch staat er nog één oldtimer buiten de vitrine. Wat daarmee gaat gebeuren en welke oldtimers er in de vitrine staan, vertelt Siebren in de videoreportage.
Wil je reageren? Maak dan gratis een account aan!








