Home

Nieuws 905 x bekeken

Wintershow Achterveld trekt bijna 10.000 bezoekers

Achterveld – De Wintershow Achterveld 2014 trok dit jaar bijna 10.000 liefhebbers van landbouwvoertuigen. Dat meldt de organiserende Mechan Groep, een importeur van onder meer Fendt, Valtra en Massey Ferguson.

De opzet was dit jaar anders dan in de 22 voorgaande edities. Op maandag 22 en dinsdag 23 december was de show alleen open voor zakelijke relaties. De zogeheten Familiedagen vonden een week later plaats en waren vrij toegankelijk voor iedereen.

De Wintershow vond plaats op het terrein van het nieuw geopende AGCO Experience Centre, de thuisbasis van de Mechan Groep, met showrooms voor de AGCO-merken. "Het is een leuke manier om het jaar met onze relaties af te sluiten", zegt Ton Coppus, Manager Marketing & Communicatie van de Mechan Groep. "En een mooie gelegenheid om het grote publiek kennis te laten maken met het AGCO Experience Centre, dat we hier in september hebben geopend."
Bezoekers konden presentaties bijwonen en een kijkje nemen in de showrooms en werkplaatsen. Het terrein was voor de gelegenheid in winterse sferen gebracht, met onder andere 200 kerstbomen, kampvuren en een ijsbar. Er waren ook optredens van 'Der Rudi', de skileraar uit de bekende Heineken-commercial. In totaal werd op de show meer dan 1.000 kilogram boerenkool, zo'n 1.300 rookworsten en 400 liter erwtensoep uitgeserveerd.
De Mechan Groep telt circa 150 werknemers.

Of registreer je om te kunnen reageren.