Premium
Wakker Dier voert actie tegen de zuivel. Volgens deze organisatie zijn kalfjes slechts een 'bijproduct'. - Foto: Ton Kastermans Fotografie AlgemeenColumn

‘Wakker Dier op oorlogspad in de zuivel’

Reacties

Je moet een account hebben om te reageren

Voordelen van een account:

Krijg toegang tot de beste en meest actuele artikelen.

Discussier mee met collega’s, experts en specialisten.

  1. Scholten
    28 september 2022

    door wakkerdier stoten we al meer stikstof uit en de consument kan het niet meer betalen. Neem het beterleven keurmerk. In de winkel ligt regulier er niet naast . En zo wordt de consument de dupe. Dat is wat ze bereiken. Hopelijk realiseren ze dat zelf ook. Sukkels

  2. Cruijsen
    26 september 2022

    Zulk soort clubs krijgen toch ergens bij de 75 % korting voor reclamekosten.

  3. Armer
    26 september 2022

    Ik denk dat er ook veel geld gaat naar het personeel. Donateurs willen wel geld doneren maar dan moet het personeel wel leveren. Bij deze dus. Maar of het erg is? Ik denk van niet. Mensen die zuivel eten blijven dat wel doen. En die het nu al niet eten gaan het niet eten. We moeten niet elk mens als klant willen hebben. Mensen die ons product niet goed genoeg vinden, moeten ergens anders kopen of het zelf gaan maken. Zo denken ze er bij apple en samsung ook over. Niet zeuren: je koopt hem of je gaat maar naar een ander.

  4. Platzer
    26 september 2022

    Denk vergaderboer nu echt dat wakker dier nu echt het volle pond betaald voor al die ster reclametijd, kan nooit van die 3,6 milj.

    1. Platzer
      26 september 2022

      Gooi er maar eens een wobje tegen aan, is tenslotte publieke omroep.

  5. Olsman
    26 september 2022

    Wakker Dier heeft een verdienmodel dat over de rug van de boeren loopt.
    Ze zullen altijd naar zaken blijven zoeken, om tegen aan te schoppen.
    Anders zijn ze hun bestaansrecht kwijt.

  6. Weg
    26 september 2022

    Tja Vergaderboer , Hanna verzorgd weer fluitend de kalfjes.., wat wil je ook met deze melkprijzen.