Wakker Dier voert actie tegen de zuivel. Volgens deze organisatie zijn kalfjes slechts een 'bijproduct'. - Foto: Ton Kastermans FotografieAlgemeen •
Column
door wakkerdier stoten we al meer stikstof uit en de consument kan het niet meer betalen. Neem het beterleven keurmerk. In de winkel ligt regulier er niet naast . En zo wordt de consument de dupe. Dat is wat ze bereiken. Hopelijk realiseren ze dat zelf ook. Sukkels
Ik denk dat er ook veel geld gaat naar het personeel. Donateurs willen wel geld doneren maar dan moet het personeel wel leveren. Bij deze dus. Maar of het erg is? Ik denk van niet. Mensen die zuivel eten blijven dat wel doen. En die het nu al niet eten gaan het niet eten. We moeten niet elk mens als klant willen hebben. Mensen die ons product niet goed genoeg vinden, moeten ergens anders kopen of het zelf gaan maken. Zo denken ze er bij apple en samsung ook over. Niet zeuren: je koopt hem of je gaat maar naar een ander.
Gooi er maar eens een wobje tegen aan, is tenslotte publieke omroep.
Wakker Dier heeft een verdienmodel dat over de rug van de boeren loopt.
Ze zullen altijd naar zaken blijven zoeken, om tegen aan te schoppen.
Anders zijn ze hun bestaansrecht kwijt.
door wakkerdier stoten we al meer stikstof uit en de consument kan het niet meer betalen. Neem het beterleven keurmerk. In de winkel ligt regulier er niet naast . En zo wordt de consument de dupe. Dat is wat ze bereiken. Hopelijk realiseren ze dat zelf ook. Sukkels
Zulk soort clubs krijgen toch ergens bij de 75 % korting voor reclamekosten.
Ik denk dat er ook veel geld gaat naar het personeel. Donateurs willen wel geld doneren maar dan moet het personeel wel leveren. Bij deze dus. Maar of het erg is? Ik denk van niet. Mensen die zuivel eten blijven dat wel doen. En die het nu al niet eten gaan het niet eten. We moeten niet elk mens als klant willen hebben. Mensen die ons product niet goed genoeg vinden, moeten ergens anders kopen of het zelf gaan maken. Zo denken ze er bij apple en samsung ook over. Niet zeuren: je koopt hem of je gaat maar naar een ander.
Denk vergaderboer nu echt dat wakker dier nu echt het volle pond betaald voor al die ster reclametijd, kan nooit van die 3,6 milj.
Gooi er maar eens een wobje tegen aan, is tenslotte publieke omroep.
Wakker Dier heeft een verdienmodel dat over de rug van de boeren loopt.
Ze zullen altijd naar zaken blijven zoeken, om tegen aan te schoppen.
Anders zijn ze hun bestaansrecht kwijt.
Tja Vergaderboer , Hanna verzorgd weer fluitend de kalfjes.., wat wil je ook met deze melkprijzen.