PluimveeNieuws

Anevei blaast ledenvergadering af

Houten – De algemene ledenvergadering van de Anevei, de organisatie van eierhandelaren en eierpakstations, gaat niet door. Dat heeft het bestuur van de Anevei bekend gemaakt. Ook andere bijeenkomsten in de sector zijn afgeblazen.

De Anevei-vergadering zou vrijdagmiddag in Renkum worden gehouden. De reden van de annulering is de nieuwe uitbraak van vogelgriep op een bedrijf in Ter Aar. De organisatie hoopt binnenkort een nieuwe datum bekend te kunnen maken voor de ledenvergadering.

ForFarmers Hendrix heeft zijn zogenoemde VitaFocus Regiotaps geannuleerd. Het gaat om de bijeenkomsten op 26 november in Leek (Gr.), op 27 november in Ell (L), op 3 december in Ruurlo (Gld.) en op 11 december in Diessen (N-B). Deze bijeenkomsten worden verplaatst naar januari. Of de twee VitaFocus Regiotaps in Izegem, België op 2 en 9 december doorgaan, beslist de voerfabrikant volgende week.

De Jaarvergadering NOP, die maandag 24 november in Wehl en Duiven zou worden gehouden, was eerder deze week al geannuleerd. De excursie die de NOP-afdeling Noord-Holland op 26 november zou houden, is ook afgeblazen. Ook de WPSA-studiedag die dinsdag a.s (25 november) in Wijchen zou plaatsvinden, is geannuleerd vanwege de AI-besmettingen.

Beheer
WP Admin