Na alle gedonder en opstappen van veel leden zitten er nog steeds (hoofd) bestuursleden welke de boel in de uitverkoop hebben gezet, en die nog steeds niets hebben geleerd. Zolang dat zo blijft wordt het niets met FC.
Schumacher en consorten hebben het tij meegehad: de vraag vanuit met name China leverde veel winst op. Echter vergeten om ook een langetermijnvisie te hebben, over duurzaamheid gesproken. Niet de eerste CFO die CEO werd die de verwachtingen niet waarmaakte: bedrijfsonderdelen/merken verkopen levert op korte termijn winst op, maar… Hetzelfde kunstje doet meneer nu bij Unilever; Magnum, het premiumijsmerk in de etalage zetten met een “***verhaal”, allemaal kortetermijndenken. Eerst leden in handen van Jan Anker en consorten gedreven en nu moeite hebben om de fabrieken vol te houden en uberhaupt winst te maken. Kwestie van tijd dat fusie/overname door Arla plaatsvindt.
Niet de eerste cooperatie die boerengeld verkwanseld, eeuwig zonde. Wat er niet meer is komt zomaar niet terug. Hoe het wel moet? Wellicht eens vragen aan mensen die verstand hebben van verkopen ipv weggeven, merken moeten toegevoegde waarde en winst opleveren. Waar blijft bijvoorbeeld de Campina kaas? Naast de Beemster, Leerdammer, Uniekaas, OldAmsterdam…..deze reactie is automatisch gemodereerd
he he eindelijk de waarheid en eerlijk verhaal op tafel nu nog een keer met de bezem door het hooft bestuur en naar handelen wat er allemaal fout ging houden ze hopelijk nog wat over
Attema , hoelang blijft hij nog?
Een voorzitter zonder eigen koeien ,die jarenlang de adem van FC heeft ingeademd . Hoe goed kan die de boeren belangen vertegenwoordigen voor de leden . Als je hem een vraag stelt krijg je geen antwoord terug.
Om over de fusie maar niet te spreken ,waar hij 1 van grondlegger was , want die heeft van de fc een arrogant en log geheel gemaakt. Eigenlijk het begin van het eind.
bizar dat aandeelhouders meer te vertellen /invloed hebben bij bedrijven , dan leden van een eigen cooperatie…. bij rfc hollen de boeren weg naar de concurrentie.. eigen schuld dikke bult..
Na alle gedonder en opstappen van veel leden zitten er nog steeds (hoofd) bestuursleden welke de boel in de uitverkoop hebben gezet, en die nog steeds niets hebben geleerd. Zolang dat zo blijft wordt het niets met FC.
Schumacher en consorten hebben het tij meegehad: de vraag vanuit met name China leverde veel winst op. Echter vergeten om ook een langetermijnvisie te hebben, over duurzaamheid gesproken. Niet de eerste CFO die CEO werd die de verwachtingen niet waarmaakte: bedrijfsonderdelen/merken verkopen levert op korte termijn winst op, maar… Hetzelfde kunstje doet meneer nu bij Unilever; Magnum, het premiumijsmerk in de etalage zetten met een “***verhaal”, allemaal kortetermijndenken. Eerst leden in handen van Jan Anker en consorten gedreven en nu moeite hebben om de fabrieken vol te houden en uberhaupt winst te maken. Kwestie van tijd dat fusie/overname door Arla plaatsvindt.
Niet de eerste cooperatie die boerengeld verkwanseld, eeuwig zonde. Wat er niet meer is komt zomaar niet terug. Hoe het wel moet? Wellicht eens vragen aan mensen die verstand hebben van verkopen ipv weggeven, merken moeten toegevoegde waarde en winst opleveren. Waar blijft bijvoorbeeld de Campina kaas? Naast de Beemster, Leerdammer, Uniekaas, OldAmsterdam…..deze reactie is automatisch gemodereerd
he he eindelijk de waarheid en eerlijk verhaal op tafel nu nog een keer met de bezem door het hooft bestuur en naar handelen wat er allemaal fout ging houden ze hopelijk nog wat over
Attema , hoelang blijft hij nog?
Een voorzitter zonder eigen koeien ,die jarenlang de adem van FC heeft ingeademd . Hoe goed kan die de boeren belangen vertegenwoordigen voor de leden . Als je hem een vraag stelt krijg je geen antwoord terug.
Om over de fusie maar niet te spreken ,waar hij 1 van grondlegger was , want die heeft van de fc een arrogant en log geheel gemaakt. Eigenlijk het begin van het eind.
bizar dat aandeelhouders meer te vertellen /invloed hebben bij bedrijven , dan leden van een eigen cooperatie…. bij rfc hollen de boeren weg naar de concurrentie.. eigen schuld dikke bult..