als ze bij rfc loon naar prestatie zouden geven in de top
was het niet zo ver fout gelopen
maar als ze loon krijgen om elkaar de hand boven de kop te houden om en bij wan prestatie nog tonnen toe gestoken wordt bij vertrek zie jaska bakker 1,1 miljoen verterk premie + 7oo duizend naar ficus
om dit te mogen uitkeren aan haar
dan is dit het resultaat bijna fianceel op de fles
in plaats van melk in de fles
en wie mag het weer op lossen de leden die niets gevraagd wordt alleen geld als ze weer tekort komen door wan beleid
Natuurlijk heeft Keurentjes wel een beetje gelijk, maar de ‘omzet bedrijven’ hebben we ook nodig die roeren zich immers het hardst, en dat houdt RFC wakker!
Wil je goed scoren dan hoor je de beste merken te hebben. rfc heeft veel merken maar het zijn niet de beste. Beste merken krijg je niet door heel veel promotie budget maar door producten te maken die zichzelf verkopen door smaak en kwaliteit. De vanillevla van campina verkoopt zichzelf niet omdat ie niet lekker is. En dat kost veel reclamegeld.
als ze bij rfc loon naar prestatie zouden geven in de top
was het niet zo ver fout gelopen
maar als ze loon krijgen om elkaar de hand boven de kop te houden om en bij wan prestatie nog tonnen toe gestoken wordt bij vertrek zie jaska bakker 1,1 miljoen verterk premie + 7oo duizend naar ficus
om dit te mogen uitkeren aan haar
dan is dit het resultaat bijna fianceel op de fles
in plaats van melk in de fles
en wie mag het weer op lossen de leden die niets gevraagd wordt alleen geld als ze weer tekort komen door wan beleid
zelfde met milner
Natuurlijk heeft Keurentjes wel een beetje gelijk, maar de ‘omzet bedrijven’ hebben we ook nodig die roeren zich immers het hardst, en dat houdt RFC wakker!
Wil je goed scoren dan hoor je de beste merken te hebben. rfc heeft veel merken maar het zijn niet de beste. Beste merken krijg je niet door heel veel promotie budget maar door producten te maken die zichzelf verkopen door smaak en kwaliteit. De vanillevla van campina verkoopt zichzelf niet omdat ie niet lekker is. En dat kost veel reclamegeld.