agrimarketing summit

 

Sprekers

 

 Wendy de Wit

Wendy de Wit, dagvoorzitter

Wendy is een Enschedese en is drie jaar geleden gestart als ondernemer en heeft een jaar lang de wereld over gereisd met haar man en twee jonge kinderen. Het reizen heeft haar meer bewust gemaakt van de belangrijkste dingen in het leven, hierdoor heeft ze o.a. haar passie en talent voor presenteren ontdekt en haar nieuwsgierigheid gevolgd naar haar eigen (werk) geluk. Nu organiseert ze haar eigen events en geeft ze vol passie workshops en trainingen aan studenten, professionals, bedrijven en ondernemers op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, mindset, (werk) geluk en ondernemerschap. Ze voelt zich thuis op het podium en ze wordt vaak gevraagd als spreker en dagvoorzitter op live events.

 

   
Martin de Munnik

Martin de Munnik, communicatiestrateeg en medeoprichter van neuromarketingbureaus Neurensics

Neuromarketing en neuro-economie hebben Martin de Munnik gegrepen, sinds hij met vermaarde wetenschappers als Victor Lamme en Steven Scholte onderzoek doet naar de werking van marketing in het levende brein. De Munniks brede achtergrond en unieke neuromarketing-kennis maken hem tot een inspiratieve strateeg die nationale en internationale bedrijven adviseert in de ontwikkeling van een renderend marketingbeleid. Naast neuromarketing-advies geeft Martin regelmatig workshops en lezingen over de werking van het consumentenbrein, de activatie van de ‘koopknop’ en praktische toepassing van de laatste neuro-psychologische inzichten in de marketing. Eén en ander geanimeerd verteld en toegelicht met eigen fMRI-onderzoek. Een presentatie kortom, die een spectaculaire take out oplevert voor iedereen die met gedragsbeïnvloeding zijn geld verdient.

   
Joost Fromberg

Joost Fromberg, managing director KICK! Digital 

Joost is managing director bij KICK! Digital, een online marketing bureau, en consumentenpsycholoog. Hij helpt bedrijven om betere strategische keuzes te maken en gebruik te maken van kennis van besluitvormingsprocessen.

   
Micha van Lierop

Micha van Lierop, Marketing Manager Sales Nationaal Misset Uitgeverij 

Micha van Lierop is Marketing Manager Sales Nationaal bij Misset Uitgeverij en brengt sinds 2003 zijn voorliefde voor online marketing in de praktijk.

 

   
Annechien ten Have

Annechien ten Have, Hamletz

Annechien ten Have is eigenaar van het familie varkensbedrijf Hamletz en akkerbouwbedrijf in Beerta (gr.). De familie onderscheid zich met hun duurzame varkensvleesmerk Hamletz. Ze luisteren naar wensen van mens, dier en omgeving en vertalen die naar hun bedrijf.

Het bedrijf omvat 250 ha akkerbouw, 600 zeugen, 4.900 vleesvarkens en de productie van biogas.

 

   
Willem van der Schans

Willem van der Schans, Den Eelder

Familiebedrijf den Eelder bestaat al sinds 1983 en vanaf het eerste moment hebben Ernst en Jacomine geprobeerd zo dicht mogelijk bij de (hun) natuur te blijven. Het doel was altijd om een mooi product te maken, boven het maaiveld uit te steken (want daar schijnt de zon) en te bloeien op de plek waar je geplant bent. Dit gedachtegoed wordt nog steeds gehanteerd en samen met de nieuwe generatie willen ze Nederland nog lang blijven verrassen met ouderwets lekkere boerenzuivel. Willem is degene die bij den Eelder ‘de boer’ en ‘de burger’ met elkaar probeert te verbinden. Hij zorgt voor leven op de boerderij. Dankzij hem zijn de open dagen bij den Eelder inmiddels een wijd en zijd vermaard fenomeen.

   
Irene van der Aart

Irene van der Aart

Irene van der Aart (1967) is geboren in Haarlem. Na het VWO studeerde Irene Toegepaste Communicatie in Antwerpen. Daarnaast volgde ze de theaterschool en maakte jarenlang deel uit van cabaretduo ROTS. Sinds 2003 verdeelt ze haar tijd tussen Amsterdam en de Achterhoek, waar haar partner veehouder is. Ze schrijft over haar ervaringen op de boerderij en de verschillen tussen stad en platteland voor dagblad De Gelderlander en het tijdschrift Naober. Dit alles met een komische, relativerende knipoog.
In 2005 stond Irene in de finale van het Amsterdams Kleinkunst Festival. In maart 2007 is haar eerste avondvullende solocabaretprogramma ‘Groots en Meeslepend’ in première gegaan, later gevolgd door de plattelandsvoorstelling ‘De Boer op’. Haar voorstelling ‘Aanmodderen’ is eind 2015 in première gegaan.

   

 


 

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.

 

 

Erik Hensel, oprichter van LifeHunters vierde onlangs bij Edwin Evers op Radio 538 de honderd miljoenste view van LifeHunters. Zij weten als geen andere hoe je content maakt die vaak bekeken wordt. Maar wat is de kracht achter de successen van LifeHunters? Middels het 5C-SIR model laat Erik alle insights zien van scorende content. Wat is de kracht hiervan? En hoe meet je dat? En hoe kan je ook met weinig budget scorende content maken?