agrimarketing summit

 

Programma
11 december 2018, Inspyrium Cuijk

 

09.30 Ontvangst en registratie 
 
10.00

Opening en welkomstwoord
Donatello Piras, dagvoorzitter  

   
10.10

Energizer
Openingsact 

   
10.20

Updaten van de wereld
Jos Burgers, Managementspreker en auteur van o.a. "Klanten zijn eigenlijk nét mensen", "Geef nooit korting" en "Eén fan per dag"

  • Hoe kun je je klant nou écht helpen en waar heeft men behoefte aan
  • Wanneer men geeft bouwt men tegelijkertijd krediet op, waardoor anderen zich begripvoller gaan opstellen
  • Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen overtreffen
 
11.00

Tijd voor iets anders: Een bakkie!

 

 

11.25

Anders denken is een vak
Heleen Boland, Freelance UX/Interaction Designer

  • Structureer je creatieve proces met een methodiek
  • Betrek de hele organisatie bij het begrijpen en ontwikkelen van duurzame klantrelaties
  • Herken en voorkom bekende valkuilen
  • Zo ontwikkel je succesvolle producten en campagnes
 

 

11.50

Case Kipster: Kippen houden is een Eitje
Olivier Wegloop, Communicatiestrateeg en ondernemer Kipster

  • De missie van 4 ondernemers met een totaal andere achtergrond: radicaal vernieuwen van de pluimveesector
  • Storytelling om het concept en duurzame relaties in de keten te bouwen
  • Eliminatie van inefficiëntie: anders kijken naar de rol van dieren en de functies van grond in het systeem
  • Is het nodig de mindset te veranderen als het gaat om winst maken?
  • Insights in de bouw van het merk ‘Kipster’, de communicatiestrategie en de ingezette middelen
 

 

12.15

Lunchen, maar dan nèt even iets anders
Experience tour bij boomkwekerij Ebben

   
14.10

Anders kijken naar een case: De creatie van 'social sharable' content
Erik Hensel, Oprichter Lifehunters

  • Creatie van social sharable content: hoe doe je dat?
  • Van probleemstelling tot concept: een stappenplan
  • Case McDonalds als onderdeel van een totaalconcept om McDonalds anders te positioneren (van geel/rood naar bruin/groen)
   
14.25

Internationale case: Letterlijk aanwezig op het erf van de boer
Manon Beurskens, Strateeg Monty & Erik Hekman, Manager Marketing & E-Business Dunlop

  • Onconventionele activatie voor een alledaags gebruiksvoorwerp
  • On- en offline met elkaar verbinden: anders kijken naar de inzet van kanalen om boeren in heel Europa met elkaar te verbinden
  • Personalisatie als middel om ambassadeurs te creëren
  • Campagneresultaten: doelstellingen versus ROI
   
14.50 Gewóón even pauze
   
15.15 Iedereen wist dat het niet kon, tot dat...
Simon Kram, Marketing manager en business development MechanGroep
  • Complexiteit van Merk-denken
  • De kunst van het keuzes maken
  • Denken, durven en doen
   
15.40

Interactieve sessie: Proud to be a farmer @ Zwarte Cross
Jos Westerhof, Manager market communications ForFarmers B.V.

  • Reason why en de daarbij gemaakte keuzes
  • Invulling aan de beleving van het merk Forfarmers
  • Activatie van trotse klanten rondom “boer-zijn”
  • 10 jaar ForFarmers op de Zwarte Cross: wat heeft het opgeleverd?
   
16.05

Afsluiting
Donatello Piras, dagvoorzitter

   
16.15 Netwerkborrel

 


quote donatello


 

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.