agrimarketing summit

 

Spreek jij de taal van de boer?

Leer je doelgroep beter kennen en luister goed naar hen.

 

12 december 2019, Locatie volgt

Marketing beslaat veel meer dan het opmaken van marketing materialen en verspreiden onder de doelgroep. Men moet goed weten wie de doelgroep is en ook wie de doelgroep niet is. Marketing gaat ook om keuzes maken. Vervolgens moet je goed kijken hoe je deze doelgroep het beste kan benaderen. Wat beweegt je doelgroep? Met welke vragen lopen zij rond? Voor welke problemen kun jij de oplossing geven? Vervolgs ga je aan de slag met de vraag welke middelen je het best in kunt zetten. Zodat je product/dienst dat stukje extra geeft zodat het een essentiële toevoeging voor je doelgroep is en onderscheidend van concurrenten.

 

Eventbeeld1 AMS
Eventbeeld 2 AMS Eventbeeld3 AMS

Eventbeeld4 AMS

 


 

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.

Innoveren in een agrarische b2b-omgeving door het maken van relevante keuzes