agrimarketing summit

 

Prikkel de zintuigen van de boer!

Luister naar je doelgroep en spreek hun taal

12 december 2019, PlantXperience Wilp

 Marketing beslaat veel meer dan het opmaken van marketing materialen en verspreiden onder je doelgroep. Men moet goed weten wie de doelgroep is en ook wie de doelgroep niet is. Marketing gaat ook om keuzes maken. Vervolgens moet je goed kijken hoe je deze doelgroep het beste kan benaderen. Wat beweegt je doelgroep? Welke taal spreken ze? Hoe kijkt men naar een marketing uiting? Hoe verwerkt iemand een boodschap in het brein? Met welke vragen loopt de doelgroep rond? Voor welke problemen kun jij de oplossing geven? Vervolgens ga je aan de slag met de vraag welke middelen je het best in kunt zetten. Zorg dat je goed luistert naar de wensen van je doelgroep. Zodat jouw product/dienst nét dat stukje extra geeft zodat het een essentiële toevoeging voor je doelgroep is en onderscheidend van concurrenten.

 

Zintuigen

Tijdens de 5e editie van de AgriMarketing Summit gaan we dieper in op de vragen:

  • Hoe werkt het brein (van de boer)?
  • Online verleiden, hoe doe je dat?
  • Artificial intelligence, neuromarketing en data driven marketing. Hoe pas je dat eenvoudig toe in de praktijk?
  • Sterke merkbinding; logo, kleurgebruik, merchandise, community
  • Hoe kijk je naar agrimarketing als je zowel agrimarketeer én boer bent?
  • Weet jij de juiste snaar te raken in je artikel en je doelgroep direct aan te spreken?

 

Eventbeeld1 AMS
Eventbeeld 2 AMS Eventbeeld3 AMS

Eventbeeld4 AMS

 


 

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.

Innoveren in een agrarische b2b-omgeving door het maken van relevante keuzes