Varkenshouderij

Nieuws 1 reactie

Varkenssector verdeelt € 220.000 voor promotie

Het budget dat beschikbaar is voor pr-doeleinden in de varkenssector is voor het jaar 2019 door de Producenten Organisatie Varkenshouderij (POV) verdeeld onder 6 verschillende werkgroepen. Het budget, dat is opgehaald met contributie van POV, is voor het jaar 2019 vastgesteld op € 220.000.

De werkgroepen kunnen nu aan de slag met verschillende pr-activiteiten die gericht zijn op de maatschappij en burgers. De activiteiten bestaan onder meer uit boerderijeducatie voor scholen, zichtstallen, het Weekend van het Varken in 2020, maken van promotiematerialen waar iedereen gebruik van kan maken, promotie van mooie ontwikkelingen binnen de sector in de media en samen optrekken met andere sectoren bij activiteiten. De verdeling van het pr-budget werd bekendgemaakt tijdens de Algemene ledenvergadering van de POV afgelopen maandag 8 april.

Eén reactie

  • arkova

    Begin bij de basis,80% onderwijs lager ,middelbaar en hoger,zijn negatief over onze sector,zo ook de media,dagbladen,en ook tv,let maar op,hoe vaak Mevr.Thieme zendtijd krijgt en hoe overtuigend ze overkomt.Geef die 220.000 maar aan Staf Agri facts, en zet in op hoor en wederhoor,ook in de media,dat zijn mensen die met argumenten heel veel mensen de mond kunnen snoeren,en aan de hand van feiten spreken,en dat ook gewend zijn.

Of registreer je om te kunnen reageren.