VarkensNieuws

KDV lanceert culinaire kookcampagne

IJsselstein – Keten Duurzaam Varkensvlees (KDV) start de campagne ‘Van Kop tot staart’. De campagne is er op gericht om mensen te inspireren om nieuwe en verrassende gerechten te maken met varkensvlees.

In het kader van deze campagne start KDV een samenwerking met de thuiskoks van Thuisafgehaald.nl en organiseert het proeverijen van varkensvleesgerechten tijdens het Weekend van het Varken.

Thuisafgehaald.nl is een non-profit organisatie met meer dan 7.500 thuiskoks als lid. Het is een platform waarbinnen al meer dan 120.000 maaltijden zijn gedeeld. KDV wil binnen Thuisafgehaald.nl de thuiskoks zoveel mogelijk stimuleren om recepten te ontwikkelen met varkensvlees. Thuiskoks worden gevraagd om hun recepten te delen. Ook stelt KDV een pakket varkensvlees met 1/8e varken beschikbaar voor de nummer 1 thuiskok.

Beheer
WP Admin