ForFarmers stopt met de Zwarte Cross
10 jaar nadat ForFarmers een samenwerking is aangegaan met het Zwarte Cross-festival stopt het veevoerbedrijf met activiteiten tijdens het grootste festival van Nederland en het grootste motorcrossevenement ter wereld.
Na tien jaar is het tijd voor wat anders, aldus ForFarmers. De samenwerking ontstond in 2009 om een informeel contactmoment met klanten, medewerkers en de agrarische sector in het algemeen te creëren. Daarnaast wilde ForFarmers op deze manier de naamsbekendheid in Nederland vergroten. De eerste editie startte met 5.500 bezoekers verdeeld over twee dagen. Dat aantal groeide uit tot 22.000 bezoekers in 2017 die via ForFarmers op de Zwarte Cross aanwezig waren.
Artikel gaat verder onder de tweet.
Ruim 150.000 gasten heeft #ForFarmers de afgelopen 10 jaar als VIP ontvangen op de #Zwarte Cross. Nu wordt het tijd voor wat anders. Maar van 12 t/m 15 juli gaan we nog één laatste keer knallen met onze gasten @dbbm2018! Zie ook: https://t.co/7BweGb1OuI pic.twitter.com/khxgY8zTV6
— Beste Brokkenmakers (@dbbm2018) 26 juni 2018
Alle klanten bereiken
Na de komende editie van de Zwarte Cross wordt het volgens ForFarmers tijd voor wat nieuws. Wat dat gaat worden, is nog niet bekend. ForFarmers wil al haar klanten kunnen bereiken, van klein tot groot, van jong tot oud, verspreid over heel Nederland, maar altijd geldt: dicht bij de boer. Jan Potijk, directeur ForFarmers Nederland: “Wij zullen ons blijven inspannen om aansprekende activiteiten te ontwikkelen voor onze achterban, de boeren van Nederland.”