AkkerbouwNieuws

Nieuwe commercial voor aardappel

Den Haag – De commercial Power to the Pieper, die in februari van dit jaar sociale media overspoelde, krijgt een vervolg. Dat meldt de Nederlandse Aardappel Organisatie (NAO), initiatiefnemer van de promotiewebsite aardappels.nl.

De commercials zijn het tegengeluid van de superfoods-trend. “De zoektocht naar lekker en gezond eten lijkt steeds ingewikkelder”, constateert de NAO.

Superfoodzaam

“We zoeken ons heil in exotische producten en gezond eten lijkt duurder dan ooit. Gelukkig heeft de aardappel geen moeilijke hypes nodig. De aardappel is al honderden jaren superfoodzaam en de mogelijkheden voor nieuwe gerechten zijn eindeloos.”

Humor rode draad in promotiecampagne

De commercial is tussen 5 en 14 oktober te horen op radio538 en SkyRadio. Een vleugje humor is de rode draad in de promotiecampagne. Dat blijkt ook wel uit de toepasselijke modeaccessoires, zoals een ‘Sac du Pomme’ of ‘Kriel-clutch’, die via aardappels.nl zijn te winnen.

Deze campagne wordt gefinancierd met steun van de Europese Unie.

Beheer
WP Admin