boerderij academy

collegereeks strategische agrimarketing
27 oktober, 3, 10, 17, 24 november en 1 december 2020 | Nyenrode Business Universiteit

Collegereeks Strategische Food- & Agrimarketing

 

Docenten

rudy moenaert

Prof.dr. Rudy Moenaert MBA
Hoogleraar strategische marketing aan TIAS School for Business and Society

Prof. dr. Rudy Moenaert (1961) is hoogleraar strategische marketing aan de Tilburgse TIAS School for Business and Society. Zijn werkterrein is strategische marketing en innovatie, voornamelijk in business-to-business bedrijven en dienstenorganisaties. Hij is Academic Director van de Executive Master of Marketingopleiding op TIAS. Hij is een gepassioneerd docent en adviseert ondernemingen in hun marktplanning. Hij is lid van de adviesraad van Insites en Minds & More. 
De business van deze West-Vlaming is de business of fun: op basis van wetenschappelijk onderzoek en concrete samenwerking met het bedrijfsleven gedegen inzichten verwerven inzake strategische en industriële marketing en innovatiemanagement. Rudy Moenaert is coauteur van Marketing met Ballen (Adfo 2016), auteur van De pijn van het ondernemen (LannooCampus 2012) en coauteur van Marketing Strategy & Organisation. Building Sustainable Business (LannooCampus 2011, 2de editie). Hij publiceerde in de internationale toptijdschriften zoals o.m. Management Science en Journal of Product Innovation Management. 
Hij houdt van de bourgondische genoegens van het leven, sport, reizen, Club Brugge en motorrijden. Je kunt hem bereiken via www.moenaert.be en volgen via Twitter (@moenaert). Lijfspreuk: "Du choc des idées jaillit la lumière."

 

 

klaas weima

Klaas Weima
Oprichter en managing director Energize, creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie

Klaas Weima (1976) is oprichter en meaningful director van Energize. Energize is creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie gevestigd in Amsterdam en Shanghai en bestaat uit een team van 25 professionals. Zowel in 2009 als 2010 was Klaas genomineerd voor de titel “Online Mediaman van het jaar” en in 2011 “Wereldveroveraar” door het FD en BNR. Klaas is mede-initiatiefnemer van Online Tuesday, een maandelijks online marketing event georganiseerd in Amsterdam. Daarnaast is hij als partner verbonden aan het NIMA waar hij diverse events op het gebied van social media en digital trends organiseert. Hij spreekt graag over zijn passie interactieve marketing en merken. Naast het NIMA spreekt hij regelmatig voor de RSM, het ISAM en op diverse congressen. Klaas geeft ook in-company trainingen op het gebied van digital trends en social media. Klaas schreef het boek Webvertising: tools voor een succesvolle campagne en met Cor Molenaar Veranderingen door Internet: branches in de toekomst. Daarnaast schrijft Klaas regelmatig voor vakbladen en blogs, waaronder Marketingfacts,Tijdschrift voor Marketing, Marketing RSLT, Emerce Magazine en MolBlog.

 

 

martin de munnik

Martin de Munnik
Communicatiestrateeg en medeoprichter van neuromarketingbureau Neurensics

Neuromarketing en neuro-economie hebben Martin de Munnik gegrepen, sinds hij met vermaarde wetenschappers als Victor Lamme en Steven Scholte onderzoek doet naar de werking van marketing in het levende brein. De Munniks brede achtergrond en unieke neuromarketing-kennis maken hem tot een inspiratieve strateeg die nationale en internationale bedrijven adviseert in de ontwikkeling van een renderend marketingbeleid. Naast neuromarketing-advies geeft Martin regelmatig workshops en lezingen over de werking van het consumentenbrein, de activatie van de ‘koopknop’ en praktische toepassing van de laatste neuro-psychologische inzichten in de marketing. Eén en ander geanimeerd verteld en toegelicht met eigen fMRI-onderzoek. Een presentatie kortom, die een spectaculaire take out oplevert voor iedereen die met gedragsbeïnvloeding zijn geld verdient.

   
Sander Stallinga Sander Stallinga
Managing partner 4net Amsterdam en lid van de adviesraad communicatie van de Hogeschool van Amsterdam 
   
 Bas van Hulsenbeek
Bas van Hulsenbeek
Enterprise Data Advisor, Chief Architect & Data Management, Data Governance, ABN AMRO
   
Henry Robben

Prof. Dr. Henry Robben
Hoogleraar Marketing Nyenrode Business Universiteit 

 

 


meld u nu aan downloag brochure