
13, 20 & 27 mei en 3, 17 & 24 juni 2019 | Nyenrode Business Universiteit
Collegereeks Strategische Agrimarketing
Marketing is belangrijker dan ooit. De snelle digitale verandering zorgt voor een verschuiving van de markt en een andere klantvraag. Als marketeer is het belangrijk hierover een visie te hebben waarbij executie uiteindelijk allesbepalend is. Tijdens de collegereeks Strategische Agrimarketing leer je aan de hand van het ‘Business roadmapping model’ het heden en het verleden te begrijpen, met ultiem doel ‘return on business’ te creëeren. Uiteraard komt ook de uitvoering van de marketingstrategie aan bod. Waar mogelijk gebruiken sprekers voorbeelden uit de agrarische praktijk ter verduidelijking. Doordat je de reeks volgt met gelijkgestemde agrimarketeers kun je gezamenlijke uitdagingen bespreken en als elkaars klankbord fungeren.
Kortom: de collegereeks Strategische Agrimarketing geeft antwoord op de vraag hoe jij als marketeer waarde voor jouw organisatie, jouw klanten én jezelf creëert.
De leergang wordt georganiseerd in samenwerking met Boerderij Academy en Nyenrode Business Universiteit. Met inspirerende hoogleraren en sprekers uit de praktijk!
