Wat vind jij ervan?

Aeolus AGP23 voor kranen en shovels

5


Heuver Bandengroothandel introduceert de nieuwe Aeolus AGP23, een band voor gebruik op aangedreven applicaties zoals mobiele kranen, kleine shovels en Unimog’s. Deze nieuwe band geldt als alternatief voor gerenommeerde merken en heeft een uitstekende grip en zelfreinigend vermogen. De AGP23 wordt geleverd in de maat 445/65R22.5.


AGP23 als Hét Alternatief
De Aeolus AGP23 is de ideale band voor mobiele kranen, kleine shovels en Unimog’s, de zogeheten aangedreven applicaties. De nieuwe AGP23 is een super single band met een rijrichting-gebonden profiel, hetgeen zorgt voor een uitstekende grip. Tegelijkertijd is het zelfreinigend vermogen van de band groot. Deze band onderscheidt zich door een allround inzetbaarheid en een hoge snelheidsindex, waardoor hij geschikt is tot snelheden van 80 kilometer per uur. De AGP23 wordt uit voorraad geleverd in de maat 445/65R22.5.


Ontbrekende schakel
Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel: “Met de nieuwe Aeolus AGP-band vullen we ons gamma aan met een heel specifieke band als daadwerkelijk alternatief voor de bekende merken. We kunnen onze klanten nu ook in deze sector de meest optimale keuze voorleggen: diverse opties in verschillende prijsklassen, maar altijd van de hoogste kwaliteit. Zoals dat past in onze visie en zoals we dat ook hebben omschreven in onze missie. Wij willen duidelijk en transparant zijn en als partner in business van onze klanten optreden. Zodat zij zich volop kunnen focussen op hún klanten.”

Heeft u vragen of wilt u meer informatie, plaats dan hieronder uw bericht.

Laatste reacties

  • wimheijning

    die studieclub word betaald o.a. door nlto of zlto?

  • PMHoeks

    Ik roep akkerbouwers op om actriever hun belangen te behartigen, ook binnen de (z)lto.

  • Peerke1

    Juist het rode diesel voordeel wordt omgezet naar de veehouderij. Wat krijgt de akkerbouw er voor terug?

  • gertjangeessink

    Zijn lid van de LTO, ( Hadden allang lid af moeten zijn!!! ) Heb je ze een keer nodig in den haag, komen ze met mooie praatjes,zijn altijd te laat ( zijn er al besluiten genomen) bakken er niks van, en toch tonnen zuur verdient boerengeld er door heen draaien, ga zo door LTO

  • aardappelboer

    ben al jaren geen lid meer,ze zijn altijd te laat met reageren, neem bv stuifschade op het laatste moment moet er nog ontheffing voor komen terwijl dit al jaren speelt, je kan nu toch al beginnen over volgend voorjaar want dan beginnen de problemen weer opnieuw en inderdaad de rode diesel en zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Ik vind dat het voor de akkerbouw niks toevoegd.

Laad alle reacties (1)

Of registreer je om te kunnen reageren.