Wat vind jij ervan?

ik ben ingelogd maar krijg bij iedere aktie dat ik om toegang moet vragen wat is er fout?

14


ik kan geen artiekelen meer lezen sinds de vernieuwde site, wat is er fout?

Laatste reacties

  • ghoekert

    Bij mij gaat het net zo ,op deze manier vind ik die vernieuwde site maar niks

  • Sjoerdtjea

    Ik sta inderdaad ook ingelogd, maar krijg er continu voor dat ik me moet gaan registreren of in moet loggen...

  • Nijenhuish

    Vanaf zaterdag avond ook toegang problemen, wel ingelogd.


    Mail gestuurd maar tot nu toe geen reactie.

  • pantass

    ik had hetzelfde probleem. heb mijn abonnementsnummer ingetikt en de postcode, zoals word gevraagt. daarna is het gewoon zoals bij de 1e keer aanmelden/profiel aanmaken. heb weer gewoon toegang als vanouds. succes



  • Wouter

    Zelfde probleem, ga het nog maar weer een keer proberen met het invoeren van het abonnementsnummer. Hoop dat dit nu wel lukt :(

  • Wouter

    Lukt dus nog niet, komt te staan dat het abonnement al geclaimt is. Dan toch wel door mij hoop ik, of gaat er iemand anders met mijn abonnement vandoor?

  • Fringilla

    Heel erg leuk maar werkt niet.


    Kan niets aanpassen moet elke keer opnieuw abonneenummer en postcode invullen, kom niets verder zo.


    Was het maar weer als vroeger.

  • Boerderij (Redactie)

    We zijn op de hoogte van de inlogproblemen. Op de achtergrond wordt er hard gewerkt aan een oplossing, de verwachting is dat deze problemen op 16/10 zijn verholpen.

    De accounts van de mensen die hebben gereageerd op dit bericht zijn inmiddels aangeleverd bij onze klantenservice, deze mensen zullen persoonlijk op de hoogte worden gesteld.

    Problemen met toegang aanvragen? Mail naar technische.helpdesk@reedbusiness.nl of bel 0314-358 353.

  • A de v

    Ik zit met hetzelfde probleem. Iedere Keer opnieuw inloggen en aanmelden. Heb geen artikel meer kunnen lezen sinds verandering.

  • hookwood

    Ik had hetzelfde probleem. Heb nu een nieuw account aangemaakt mbv ander e-mailadres. Nu werkt het weer als vanouds.

  • gerrit coppens
    Panellid

    Ik heb gelukkig geen inlogprobleem, maar de site is al geruime tijd afschuwelijk traag. Als je een topic aanklikt kun je bij wijze van spreke rustig nog iets anders gaan doen voordat je kunt beginnen te lezen.


    Verder heb ik standaard aangevinkt; email mij reacties... Echter de laatste maanden geen dergelijke email meer ontvangen

  • boevermans

    Ook nog steeds geen toegang meer tot de nieuwssite.



  • hoving1

    ik ben erg gefrustreerd omdat ik de gewenste artikelen niet kan lezen. Opnieuw registreren werkt niet omdat ik in Canada woonachtig ben en we een andere postcode hebben. Ik hoop dat dit snel verholpen wordt!









  • Alette

    @Gerrit: Het klopt dat de e-mailnotificaties nog niet werken. Onze ITafdeling onderzoekt waar dit aan ligt. Met betrekking tot de snelheid wachten we nog op een aantal aanpassingen van de site.

    @Boevermans en Hoving1: Hebben jullie een abonnement? Het beste is om even te bellen naar 0314-358 353 of een e-mail te sturen naar klantenservice@reedbusiness.nl

Laad alle reacties (10)

Of registreer je om te kunnen reageren.