nieuw

boerderij.nl/nieuw

Met Boerderij.nl boert u beter!

Maak kennis met de vernieuwde website probeer nu

Registreer u gratis voor toegang tot boerderij.nl

boerderij-laptop

Heeft u geen abonnement dan kunt u gratis kennismaken. Abonnees hebben onbeperkt toegang!

De informatie op boerderij.nl is exclusief toegankelijk
en de onderstaande links wijzen u in de juiste richting.


Veelgestelde vragen

  • Veranderingen van boerderij.nl
    • Waarom is boerderij.nl vernieuwd?

      Alle informatie over de landbouw vindt u met de vernieuwde boerderij.nl voortaan op één website. Met de samenvoeging van agd.nl met het vernieuwde boerderij.nl willen we bijdragen aan de beste informatievoorziening voor boeren in Nederland. Deze informatie wordt voor u geselecteerd door de redacties van Boerderij Magazine en Boerderij Vandaag.

      Naast het laatste nieuws, dat we 24/7 op deze website plaatsen, bevat boerderij.nl een compleet en actueel overzicht van marktcijfers, vakinformatie voor alle sectoren, weblogs van deskundigen en unieke foto- en videoreportages.

    • Waarom is boerderij.nl exclusief toegankelijk?

      De informatie op boerderij.nl is exclusief onbeperkt toegankelijk voor abonnees en beperkt voor als u geen abonnement heeft maar wel een gratis registratie heeft gedaan. De reden hiervan is dat op een groot deel van boerderij.nl exclusieve nieuwsberichten, actuele fotoreportages of unieke artikelen staan.

      Het verwerven van deze informatie kost veel tijd en geld. Voor onze abonnees is alle online informatie onbeperkt beschikbaar en dus onderdeel van het abonnement. Als u geen abonnement geeft kunt u gratis tijdelijk kennis maken. Meer informatie hierover vindt u bij het onderdeel "Ik had een account op agd.nl".

  • agd.media
    • Wat is er gebeurd met agd.media?

      Agd.media is samengevoegd met Boerderij.

      Door de krachten te bundelen bieden wij een unieke bron van informatie voor agrarisch Nederland onder één sterk merk.

    • Wat is er gebeurd met de krant van agd.media?

      De krant van agd.media is met ingang van 3 januari 2012 verder gegaan onder de naam Boerderij Vandaag. Hiermee verbreden het aanbod voor onze lezers. De nieuwe krant is gericht op dagelijks nieuws voor agrarisch ondernemers en verschijnt 4 dagen per week van dinsdag t/m vrijdag. Op vrijdag verschijnt daarnaast bij Boerderij Vandaag de speciale uitneembare bijlage Boerderij Weekend met een verdieping op het nieuws.

      Of het nu gaat om actuele marktinformatie of om het laatste nieuws uit de politiek: met Boerderij Vandaag bent u altijd op de hoogte.

    • Wat is er gebeurd met de website van agd.nl?

      De website van agd.nl is samengevoegd met boerderij.nl. Met de lancering van de vernieuwde boerderij.nl willen we bijdragen aan de beste informatievoorziening voor boeren in Nederland via één website. De meeste artikelen van agd.nl zijn terug te vinden in het archief op boerderij.nl.

      Heeft u een registratie op agd.nl? Dan vindt u meer informatie in het onderdeel Ik had een account op agd.nl

  • Ik had een account op agd.nl
  • Ik heb een abonnement op Boerderij Vandaag en had geen registratie op agd.nl
    • Waarom moet ik mij registreren?

      De vernieuwde website boerderij.nl is alleen exclusief onbeperkt toegankelijk voor abonnees zoals u. Om onbeperkt toegang te krijgen dient u zich éénmalig te registeren.

      Bezoekers zonder abonnement kunnen alleen tijdelijk kennis maken en hebben geen onbeperkte toegang.

    • Hoe kan ik als abonnee toegang aanvragen?

      U kunt toegang aanvragen door de volgende stappen te volgen:

      • · Ga hier naar onze registratiepagina voor abonnees

      • · Vul uw postcode en abonneenummer in. Deze heeft u van ons ontvangen in een persoonlijke brief. Heeft u de brief niet bij de hand? Dan kunt u uw abonneenummer ook achterhalen via de adreslabel van uw vakblad.

      • · Klik op "Toegang aanvragen"

      • · Vul op het scherm dat opent uw persoonlijke gegevens in en bepaal zelf uw gebruikersnaam en wachtwoord

      • · Klik op "Registreren"

      • · U bent nu ingelogd en heeft exclusief toegang tot www.boerderij.nl!


      Problemen met toegang aanvragen?
      Mail naar technische.helpdesk@reedbusiness.nl of bel 0314-358 353.

       

    • Waarom moet ik me registreren met mijn abonneenummer?

      Als u toegang aanvraagt moet u hierbij uw abonneenummer invullen, omdat u als abonnee exclusief toegang heeft tot de website.

      Op deze manier kunnen wij u onderscheiden van bezoekers zonder abonnement, die alleen tijdelijk kennis kunnen maken en geen onbeperkte toegang hebben tot boerderij.nl.

    • Mijn registratie is niet geslaagd. Wat moet ik doen?

      De reden dat uw registratie niet gelukt is kan meerdere oorzaken hebben.

      Heeft u problemen met het eerste scherm, waar u uw abonneenummer en postcode moet invullen?

      • Er zit een typfout in uw abonneenummer
        Controleer of u de juiste gegevens heeft ingevuld. Het abonneenummer is een lange cijferreeks: het is goed mogelijk dat u een typfout heeft gemaakt. Dit abonneenummer bestaat in bijna alle gevallen uit 10 cijfers.

      • U heeft een buitenlands adres
        Heeft u een buitenlands adres, dan is het niet nodig om de landcode bij uw postcode in te voeren. FR voor Frankrijk dient u in dit geval bijvoorbeeld niet in te voeren bij de registratie.

      • Er is een storing
        In geval van een storing kan het zijn dat het registratieformulier tijdelijk buiten werking is. Mocht er een storing zijn opgetreden, dan bieden wij onze excuses voor het ongemak en verzoeken u om het later nogmaals te proberen.

      • U heeft de postcode van het factuuradres ingevoerd
        Bij het toegang aanvragen tot boerderij.nl, dient u de postcode van uw bezorgadres te gebruiken en niet die van uw factuuradres.



      Heeft u problemen met het tweede scherm, het registratieformulier waar u uw persoonlijke gegevens moet invullen?

      • De getoonde persoonlijke gegevens kloppen niet.
        Als uw (vooringevulde) gegevens niet kloppen, dan kunt u deze wijzigen.


      Heeft u nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice per telefoon: 0314-358 353 of per e-mail: technische.helpdesk@reedbusiness.nl.

       

    • Ik ben abonnee en heb exclusief toegang, maar ook bezoekers zonder abonnement kunnen zich registreren. Hoe kan dat?

      Als u een betaald abonnement heeft op één van onze vakbladen, heeft u exclusief toegang tot alle inhoud op boerderij.nl. Bezoekers zonder abonnement kunnen alleen tijdelijk kennis maken en hebben geen onbeperkte toegang.

      De digitale versie van Boerderij Vandaag (e-paper) is alleen toegankelijk voor abonnees van Boerderij Vandaag of bezoekers met een digitaal abonnement.

  • Ik heb een abonnement op Boerderij, Boerderij Weekend of Pluimveehouderij
    • Waarom moet ik mij registreren?

      De vernieuwde website boerderij.nl is alleen exclusief onbeperkt toegankelijk voor abonnees zoals u. Om onbeperkt toegang te krijgen dient u zich éénmalig te registeren. Bezoekers zonder abonnement kunnen alleen tijdelijk kennis maken en hebben geen onbeperkte toegang.

    • Hoe kan ik als abonnee toegang aanvragen?

      U kunt toegang aanvragen door de volgende stappen te volgen:

      • · Ga hier naar onze registratiepagina voor abonnees

      • · Vul uw postcode en abonneenummer in. Deze heeft u van ons ontvangen in een persoonlijke brief. Heeft u de brief niet bij de hand? Dan kunt u uw abonneenummer ook achterhalen via de adreslabel van uw vakblad.

      • · Klik op "Toegang aanvragen"

      • · Vul op het scherm dat opent uw persoonlijke gegevens in en bepaal zelf uw gebruikersnaam en wachtwoord

      • · Klik op "Registreren"

      • · U bent nu ingelogd en heeft exclusief toegang tot www.boerderij.nl!


      Problemen met toegang aanvragen?
      Mail naar technische.helpdesk@reedbusiness.nl of bel 0314-358 353.

       

    • Waarom moet ik me registreren met mijn abonneenummer?

      Als u toegang aanvraagt moet u hierbij uw abonneenummer invullen, omdat u als abonnee exclusief toegang heeft tot de website.

      Op deze manier kunnen wij u onderscheiden van bezoekers zonder abonnement, die alleen tijdelijk kennis kunnen maken en geen onbeperkte toegang hebben tot boerderij.nl.

    • Mijn registratie is niet geslaagd. Wat moet ik doen?

      De reden dat uw registratie niet gelukt is kan meerdere oorzaken hebben.

      Heeft u problemen met het eerste scherm, waar u uw abonneenummer en postcode moet invullen?

      • Er zit een typfout in uw abonneenummer
        Controleer of u de juiste gegevens heeft ingevuld. Het abonneenummer is een lange cijferreeks: het is goed mogelijk dat u een typfout heeft gemaakt. Dit abonneenummer bestaat in bijna alle gevallen uit 10 cijfers.

      • U heeft een buitenlands adres
        Heeft u een buitenlands adres, dan is het niet nodig om de landcode bij uw postcode in te voeren. FR voor Frankrijk dient u in dit geval bijvoorbeeld niet in te voeren bij de registratie.

      • Er is een storing
        In geval van een storing kan het zijn dat het registratieformulier tijdelijk buiten werking is. Mocht er een storing zijn opgetreden, dan bieden wij onze excuses voor het ongemak en verzoeken u om het later nogmaals te proberen.

      • U heeft de postcode van het factuuradres ingevoerd
        Bij het toegang aanvragen tot boerderij.nl, dient u de postcode van uw bezorgadres te gebruiken en niet die van uw factuuradres.



      Heeft u problemen met het tweede scherm, het registratieformulier waar u uw persoonlijke gegevens moet invullen?

      • De getoonde persoonlijke gegevens kloppen niet.
        Als uw (vooringevulde) gegevens niet kloppen, dan kunt u deze wijzigen.


      Heeft u nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice per telefoon: 0314-358 353 of per e-mail: technische.helpdesk@reedbusiness.nl.

       

    • Ik ben abonnee en heb exclusief toegang, maar ook bezoekers zonder abonnement kunnen zich registreren. Hoe kan dat?

      Als u een betaald abonnement heeft op één van onze vakbladen, heeft u exclusief toegang tot alle inhoud op boerderij.nl. Bezoekers zonder abonnement kunnen alleen tijdelijk kennis maken en hebben geen onbeperkte toegang.

      De digitale versie van Boerderij Vandaag (e-paper) is alleen toegankelijk voor abonnees van Boerderij Vandaag of bezoekers met een digitaal abonnement.

  • Ik heb geen abonnement op de genoemde vakbladen
  • Overige vragen
    • Wat is er allemaal veranderd bij Boerderij?

      Zoals u waarschijnlijk heeft gemerkt, is agd.media samengevoegd met Boerderij. Door de krachten te bundelen bieden wij een unieke bron van informatie voor agrarisch Nederland onder één sterk merk. Het Boerderij weekblad en Pluimveehouderij blijven bestaan zoals u het kent.

      Daarnaast kunt u zich ook abonneren op Boerderij Vandaag (verschijnt 4x per week), inclusief een Weekend bijlage. Dit was voorheen de krant van agd.media en verscheen drie keer in de week.

    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

      U kunt gebruik maken van onze wachtwoord vergeten service. Klik hier om direct van deze service gebruik te maken.

    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

      Bescherming van uw persoonlijke gegevens is van groot belang voor ons. Uw gegevens worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd.

      Reed Business bv houdt zich aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens en overige privacywetgeving stellen. Bekijk hier onze privacy-statement of onze gebruikersvoorwaarden. Reed Business bv heeft sinds kort ook de officiele privacy waarborg van DDMA.

    • Waarom ontvang ik een dagelijkse nieuwsbrief van Boerderij?

      Met de komst van de nieuwe website, verstuurt Boerderij ook een dagelijkse nieuwsbrief met een dagelijkse update van het laatste nieuws. Deze werd voorheen uit de naam van agd.nl verstuurd.

      Heeft u hierin geen interesse? Dan kunt u zich onderaan in de nieuwsbrief afmelden. Als u ook geabonneerd op één van onze wekelijkse sectorspecifieke nieuwsbrieven, dan blijft u deze gewoon ontvangen.

    • Ik kan geen artikelen lezen. Wat moet ik doen?

      Indien u geen artikelen kunt lezen kan dit komen door de instellingen van uw computer. U kunt dit op twee manieren oplossen:
      - Door een gratis registratie aan te maken; u kunt zich direct registreren op www.boerderij.nl/registratie en volg de stappen op het scherm.
      - De cookies staan uitgeschakeld; wij raden aan om deze weer in te schakelen. Lees de instructies voor verschillende browsers.

  • Abonneren
    • Ik wil graag abonnee worden

      Wilt u abonnee worden van Boerderij Magazine, Boerderij Vandaag, Boerderij Weekend, Pluimveehouderij of Trekker? Ga dan naar onze abonneren pagina.

      Als abonnee van één van de abonnementsvormen van Boerderij of Pluimveehouderij is onbeperkt toegang tot boerderij.nl onderdeel van uw abonnement.

    • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

      De looptijd van uw abonnement kunt u op uw factuur of welkomstbrief bekijken. U kunt ieder jaar minimaal vier weken voor het verstrijken van de abonnementsperiode opzeggen.

      Opzeggen kan via een e-mail met uw gegevens naar: klantenservice@reedbusiness.nl of schriftelijk naar Klantenservice, Postbus 808, 7000 AV Doetinchem. Van uw opzegging ontvangt u een bevestiging.

    • Ik heb belangstelling voor een bedrijfslicentie

      Zijn er meer gebruikers op een bedrijfsadres geïnteresseerd in de producten van Boerderij? Dan is een bedrijfslicentie wellicht een interessante optie.

      Voor meer informatie over bedrijfslicenties stuurt u een e-mail naar: klantenservice@reedbusiness.nl.



Is uw vraag niet beantwoord?

Voor al uw vragen kunt u terecht bij onze afdeling Klantenservice, per e-mail bereikbaar via klantenservice@reedbusiness.nl
of tijdens kantooruren per telefoonnummer (0314) 35 83 58.