Home Programma Sprekers Doelgroep Locatie Verslag 2015 Contact Aanmelden


Sprekers

helga van leur

Helga van Leur, dagvoorzitter

twitter @helgavanleur

Weervrouw, marketeer, presentator Agrarisch Ondernemer van het Jaar en daarnaast zelfstandig ondernemer.

   
ruud veltenaar

Ruud Veltenaar, filosoof, trend analist, spreker, bevliegeraar, buitengewoon hoogleraar aan de London Business School en sociaal bewogen investeerder

twitter @RuudVeltenaar

De wereld verkeert niet in een financiële of economische crisis, maar in een transformatie naar een volgende fase in onze beschaving. Deze transitie raakt bijna iedereen en heeft grote invloed op ons leven en werk. Tijdens de bijeenkomst verschaft Ruud Veltenaar duidelijkheid over de toekomst en biedt hij concrete hoop op een betere wereld. Ben jij klaar voor de toekomst en in staat om ook in turbulente tijden het verschil te blijven maken?

Ruud Veltenaar is filosoof, trend analist, spreker, bevliegeraar, buitengewoon hoogleraar aan de London Business School en sociaal bewogen investeerder. Hij is een talent in het vertalen van trends en ontwikkelingen naar de impact ons leven en werk. Ruud behoort met een gemiddelde score van 9,1 tot de best beoordeelde sprekers in de markt en de inhoudelijke reacties en commenteren zijn louter positief.

Tijdens de bijeenkomst zal Ruud een helder en boeiend beeld van de toekomst schetsen en aangeven waarom we op een markeerpunt in onze geschiedenis staan. Wij beloven u een presentatie met impact en veel inspiratie waarover nog veel en lang zal worden nagepraat.

 

 

 mike hoogveld

Mike Hoogveld RM, associate partner Holland Consulting Group

twitter @mikehoogveld

Drs. Mike Hoogveld RM is associate partner bij Holland Consulting Group. Hij richt zich als adviseur op marketing strategie, omnichannel operaties en agile prestatieverbetering. Daarnaast is hij aan Nyenrode verbonden als promovendus.

 

 

 Edwin Vlems

Edwin Vlems, Marketing Manager

twitter @EdwinVlems

Edwin Vlems is Marketing Manager bij een B2B-bedrijf en deelt graag zijn expertise en ervaringen op het gebied van inbound marketing. Meerdere keren per jaar geeft hij er presentaties over universiteiten en congressen: "Leuk om te doen en de reacties die je krijgt zijn waardevol." Edwin is voorloper op het gebied van ‘Inbound Marketing’ (social media, content marketing) en heeft daar het boek ‘REAL Inbound Marketing’ over geschreven. Over content marketing heeft hij de boeken ‘Scoren met Content Marketing’ en ’21 B2B Content Marketing Cases’ geschreven.

Edwin wordt vaak gevraagd te spreken over inbound marketing en content marketing, wat tevens een bewijs is dat het concept werkt. Hij heeft op congressen gestaan in Nederland en in het buitenland (o.a. Sao Paulo, Dublin, Bad Nauheim). Edwin is vaste blogger in het team van Marketingfacts en EMERCE en is toegelaten tot het 'NIMA Register der Marketeers', een groep van zo'n 100 ervaren marketingmensen. Zijn specialiteit is marketing in de B2B, omdat hij reeds 15 jaar werkzaam is bij een toeleverancier aan de agrofood.

 

 

ragnhild savenije

Ragnhild Savenije-Reijnders, Group Manager Communications, Heras B.V. 

twitter @rsavenije

 

 

monica hart

Monica Hart, Global Marketing Communications Manager, Cargill Animal Nutrition

twitter @monh

   
debby de wagenaar

Debbie de Wagenaar

twitter @DebsReps

   
jan vullings

Jan Vullings, hoofdredacteur Boerderij 

twitter @JanVullings

Jan Vullings werkt sinds 1985 voor de titels Agrarisch Dagblad, Boerderij, Pluimveehouderij, Het Schaap en Groenten&Fruit van Reed Business. Hij was als verslaggever onder meer betrokken bij diverse acties (akkerbouw, superheffing, mest, welzijn), evacuatie in het Rivierengebied, uitbraken varkenspest en de BSE-crisis. Vanaf 2001 was hij achtereenvolgens nieuwscoördinator en chef verslaggeving.

Sinds 1 januari 2012 vormt hij met collega Geert Hekkert de hoofdredactie van Boerderij. Hij is inhoudelijk verantwoordelijk voor alle uitgaven onder de merknaam Boerderij, waaronder de titels Boerderij magazine en Boerderij Vandaag. Ook online en events behoren tot zijn portefeuille. Vanaf 1 januari 2013 valt ook Groenten&Fruit onder zijn verantwoordelijkheid.


kom naar de agrimarketing summit


Mede mogelijk gemaakt door:
crm partners

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.