Home Programma Sprekers Doelgroep Locatie Verslag 2015 Contact Aanmelden


Sprekers

Donatello Piras

Donatello Piras, Dagvoorzitter en presentator

Donatello Piras is een veelgevraagd dagvoorzitter, presentator, gespreks- en debatleider met jarenlange ervaring in binnen- en buitenland. Als televisiepresentator is hij werkzaamvoor RTL-Z en hij begeleidt allerhande bijeenkomsten en congressen waarbij interactiviteit een belangrijk onderdeel vormt. Als trainer en coach begeleidt Donatello organisaties in zijn grote passie: overtuigingskracht. Hij traint politici, ambtenaren en topmanagers. Daarnaast schrijft en publiceert Donatello veel en is hij co-auteur van de bestseller ‘Debatteren om te winnen'. 

   
Laura Nuhaan

Laura Nuhaan, partner Andeta.com

Drs. Laura Nuhaan is partner bij Andeta een hands on digital sales consultancy bureau die B2B directies helpt hun verkoopresultaten te vergroten door beter in te spelen op het nieuw digitale en offline, aankoopgedrag van klanten door een integrale aanpak op gebied van social selling, account based marketing en sales conversatie aan te bieden. Laura deed met name in Silicon Valley, waar zij 10 jaar werkte, veel ervaring op met het effectief inzetten van digitale marketing, social media en marketing automation. Daarnaast is ze key note speaker op het gebied van digitale marketing en sales en  Social Selling én auteur van diverse boeken waaronder 'Social Selling'. 

 

 

 Lodewijk Tromp

Lodewijk Tromp, Consultant Symbio Marketing

Lodewijk werkt als consultant bij Symbio Marketing, een bedrijf dat onderzoekt hoe uw klanten Google gebruiken en welke zoekwoorden relevant zijn bij het vinden van uw producten of diensten. Belangrijke vraagstukken zijn; hoe zoekt uw doelgroep online, hoe krijgt u uw doelgroep naar uw website, van bezoekers klanten en vervolgens vaste klanten maken. Daarnaast richten zij een luisterstrategie in op social media, waarmee meer kennis wordt verkregen van de behoefte van uw doelgroep. 

 

 

 

 miranda de groot

Miranda de Groot, User & Customer Experience specialist UX Works

Onder het motto “Begrijp je klant, boost je business” werkt Miranda de Groot aan het verbeteren van de klantbeleving. Op basis van klantonderzoek en het inzichtelijk maken en beoordelen van de klantreis, helpt ze bedrijven en medewerkers om (nog) beter aan te sluiten bij de behoefte van hun klant. Ze werkt voor bedrijven als IKEA, Philips, DELA en Sanoma en ook voor het MKB. 
www.uxworks.nl

 

 


 Kim de Smit, Concept developer Foodsafari

Kim is afgestudeerd fooddesigner aan de HAS in Den Bosch en heeft jarenlang bij vleeswarenproducent Group of Butchers gewerkt als conceptdeveloper. Hierdoor raakte ze bekend met zowel de fabrikanten als retail in food. Na 5 jaar besloot ze haar eigen bedrijf te beginnen gebaseerd op de twee leukste pijlers: Trends & Food. Ze heeft Foodsafari.nl opgericht en gaat bijna iedere week op trend- en inspiratietour in binnen- en buitenlandse horeca en retail. Daarnaast geeft ze trendtalks, begeleidt ze conceptdevelopment trajecten en geeft ze cursussen en workshops in trendwatching. 

 

 

jan vullings

Jan Vullings, hoofdredacteur Boerderij 

Jan Vullings werkt sinds 1985 voor de titels Agrarisch Dagblad, Boerderij, Pluimveehouderij, Het Schaap en Groenten&Fruit van Reed Business. Hij was als verslaggever onder meer betrokken bij diverse acties (akkerbouw, superheffing, mest, welzijn), evacuatie in het Rivierengebied, uitbraken varkenspest en de BSE-crisis. Vanaf 2001 was hij achtereenvolgens nieuwscoördinator en chef verslaggeving.

Sinds 1 januari 2012 vormt hij met collega Geert Hekkert de hoofdredactie van Boerderij. Hij is inhoudelijk verantwoordelijk voor alle uitgaven onder de merknaam Boerderij, waaronder de titels Boerderij magazine en Boerderij Vandaag. Ook online en events behoren tot zijn portefeuille. Vanaf 1 januari 2013 valt ook Groenten&Fruit onder zijn verantwoordelijkheid.


kom naar de agrimarketing summit


Mede mogelijk gemaakt door:

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.