agrimarketing summit

 

Sprekers

Donatello Piras

Donatello Piras, Dagvoorzitter en presentator

Donatello Piras is een veelgevraagd dagvoorzitter, presentator, gespreks- en debatleider met jarenlange ervaring in binnen- en buitenland. Als televisiepresentator is hij werkzaamvoor RTL-Z en hij begeleidt allerhande bijeenkomsten en congressen waarbij interactiviteit een belangrijk onderdeel vormt. Als trainer en coach begeleidt Donatello organisaties in zijn grote passie: overtuigingskracht. Hij traint politici, ambtenaren en topmanagers. Daarnaast schrijft en publiceert Donatello veel en is hij co-auteur van de bestseller ‘Debatteren om te winnen'. 

   
alexander van der lely

Alexander van der Lely, CEO Lely Groep

Alexander van der Lely werd in 1968 in Zwitserland geboren en is afgestudeerd aan de Technische Universiteit (ETH) van Zurich met als specialisatie Productie en Management. Hoewel hij het voornemen had na zijn studie eerst binnen andere bedrijven rond te kijken, behaalde hij zijn diploma op het moment dat voor de Lely Groep een nieuwe koers werd uitgezet. Alexander koos er voor om zich binnen het familiebedrijf samen met de R&D afdeling van Lely actief in te gaan zetten voor de ontwikkeling van wat later door veehouders de grootste uitvinding in de agrarische sector van de 20e eeuw werd genoemd; de Lely Astronaut melkrobot.

Inmiddels is Lely al bijna 70 jaar synoniem voor producten, diensten en oplossingen die relevant en zinvol zijn voor veehouders, eenvoudigweg omdat ze specifiek zijn toegespitst op hun behoeften en die van de koe. De onderneming is actief in meer dan 60 landen en biedt werk aan bijna 2.000 mensen.
Sinds de 90er jaren past Lely veelvuldig robotica toe. Het uitgebreide portfolio bestrijkt naast de melkrobot en de voerrobot ook oplossingen voor het automatisch schoonhouden van stalvloeren of het aanschuiven van voer.

   

Kim de Smit, Concept developer Foodsafari

Kim is afgestudeerd fooddesigner aan de HAS in Den Bosch en heeft jarenlang bij vleeswarenproducent Group of Butchers gewerkt als conceptdeveloper. Hierdoor raakte ze bekend met zowel de fabrikanten als retail in food. Na 5 jaar besloot ze haar eigen bedrijf te beginnen gebaseerd op de twee leukste pijlers: Trends & Food. Ze heeft Foodsafari.nl opgericht en gaat bijna iedere week op trend- en inspiratietour in binnen- en buitenlandse horeca en retail. Daarnaast geeft ze trendtalks, begeleidt ze conceptdevelopment trajecten en geeft ze cursussen en workshops in trendwatching. 

   
Laura Nuhaan

Laura Nuhaan, partner Andeta.com

Drs. Laura Nuhaan is partner bij Andeta een hands on digital sales consultancy bureau die B2B directies helpt hun verkoopresultaten te vergroten door beter in te spelen op het nieuw digitale en offline, aankoopgedrag van klanten door een integrale aanpak op gebied van social selling, account based marketing en sales conversatie aan te bieden. Laura deed met name in Silicon Valley, waar zij 10 jaar werkte, veel ervaring op met het effectief inzetten van digitale marketing, social media en marketing automation. Daarnaast is ze key note speaker op het gebied van digitale marketing en sales en  Social Selling én auteur van diverse boeken waaronder 'Social Selling'. 

 

 

miranda de groot

Miranda de Groot, User & Customer Experience specialist UX Works

Onder het motto “Begrijp je klant, boost je business” werkt Miranda de Groot aan het verbeteren van de klantbeleving. Op basis van klantonderzoek en het inzichtelijk maken en beoordelen van de klantreis, helpt ze bedrijven en medewerkers om (nog) beter aan te sluiten bij de behoefte van hun klant. Ze werkt voor bedrijven als IKEA, Philips, DELA en Sanoma en ook voor het MKB. 
www.uxworks.nl

   

Sjoerd Jochems, Marketing manager Fossa Eugenia

De missie van marketing manager Sjoerd Jochems is Nederland ‘verversen’. Consumenten stimuleren meer te doen met vers. Letterlijk. Activatie - online en offline, in de breedste zin des woords - voor een stijgende consumptie van groente en fruit. Als onderdeel van een gezonde leefstijl. Middels innovatie en marketing(concepten), en zo laten zien dat positieve (!) communicatie een keuze is. Sjoerd Jochems is als marketing manager voor Fossa Eugenia verantwoordelijk voor ’s lands grootste en actiefste platform op het gebied van vers en moestuinieren, Mijn Keukentuintje. Daarnaast is hij marketing manager bij Gipmans in Venlo (opkweek en kruiden) en heeft Sjoerd diverse nevenfuncties waaronder die van adviseur in de business council voeding & gezondheid voor het GroentenFruithuis.

 

   
 Lodewijk Tromp

Lodewijk Tromp, Consultant Symbio Marketing

Lodewijk werkt als consultant bij Symbio Marketing, een bedrijf dat onderzoekt hoe uw klanten Google gebruiken en welke zoekwoorden relevant zijn bij het vinden van uw producten of diensten. Belangrijke vraagstukken zijn; hoe zoekt uw doelgroep online, hoe krijgt u uw doelgroep naar uw website, van bezoekers klanten en vervolgens vaste klanten maken. Daarnaast richten zij een luisterstrategie in op social media, waarmee meer kennis wordt verkregen van de behoefte van uw doelgroep. 

 

 

 

jan vullings

Jan Vullings, hoofdredacteur Boerderij 

Jan Vullings werkt sinds 1985 voor de titels Agrarisch Dagblad, Boerderij, Pluimveehouderij, Het Schaap en Groenten&Fruit van Reed Business. Hij was als verslaggever onder meer betrokken bij diverse acties (akkerbouw, superheffing, mest, welzijn), evacuatie in het Rivierengebied, uitbraken varkenspest en de BSE-crisis. Vanaf 2001 was hij achtereenvolgens nieuwscoördinator en chef verslaggeving.

Sinds 1 januari 2012 vormt hij met collega Geert Hekkert de hoofdredactie van Boerderij. Hij is inhoudelijk verantwoordelijk voor alle uitgaven onder de merknaam Boerderij, waaronder de titels Boerderij magazine en Boerderij Vandaag. Ook online en events behoren tot zijn portefeuille. Vanaf 1 januari 2013 valt ook Groenten&Fruit onder zijn verantwoordelijkheid.


kom naar de agrimarketing summit


Mede mogelijk gemaakt door:

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.