Home Programma Sprekers Doelgroep Locatie Verslag 2015 Contact Aanmelden


Programma - 1 december 2016 , De Landgoederij te Bunnik

(onder voorbehoud van wijzigingen)

09.30 Registratie en ontvangst 

agri marketing summit

 

 

     agrimarketing summit

                           

 

agrimarketing summit

 

 

 

agrimarketing summit

 

 

 

agrimarketing summit

 

 

 

agrimarketing summit

 

 

 

agrimarketing summit

 
09.50

Openingswoord
Jan Vullings, hoofdredacteur Boerderij en Helga van Leur, dagvoorzitter

   
10.05

De boer anno nu
Jan Vullings,
hoofdredacteur Boerderij 

  • Huidige stand van zaken in de diverse agrarische sectoren
  • De belangrijkste trends voor de nabije toekomst
  • Hoe help je jouw klanten door de huidige, uitdagende omstandigheden
  • De toenemende invloed van wetgeving op het boerenbedrijf en levaranciers
 
10.25 

KEYNOTE De toekomst van de landbouw
Ruud Veltenaar, trendwatcher en friskijker 

  • De 4.0 revolutie in de agrarische sector: toekomst van economie en bedrijven
  • Globalisering: inspelen op de markten van morgen
  • Visie op innovatief ondernemerschap in agrarische markten: meerwaarde is de uitdaging
 

 

11.05

Gelegenheid tot het stellen van vragen

 

 

11.15

Pauze - gelegenheid tot netwerken

 

 

11.45

KEYNOTE Met een inbound marketingstrategie geicht inspelen op de boer
Mike Hoogveld RM, associate partner Holland Consulting Group

  • Leer je doelgroep kennen: het belang van personas
  • Weet welke behoefte je potentiële klant waar en wanneer heeft: 
  • creëren van waardevolle content binnen de customer journey
  • bouwen van klantwaardeproposities en customer experiences
  • Leren van slimme start-ups en andere succesvolle innovatieve organisaties
  • Hoe een agile marketingaanpak zorgt voor snelheid en wendbaarheid bij veranderingen
 

 

12.15 

CASE Inbound marketing als gouden ticket naar succes?
Edwin Vlems,
Marketing Manager, MCB

  • Werkt het om content in te zetten als middel om kennis te delen?
  • Creëren van thought leadership
  • Hoe maak je social media onderdeel van je inbound strategie?
  • Het aantrekken van nieuwe medewerkers via inbound recruitment
 

 

12.45 Gelegenheid tot het stellen van vragen
 

 

12.55 Lunch - gelegenheid tot netwerken
   
14.10

CASE Van onderbreking naar relevantie
Ragnhild Savenije-Reijnders
, Group Manager Communications, Heras B.V.

  • Hoe zorg je voor relevantie in relatie tot jouw aanbod?
  • Hoe koppel je actualiteit en content op de juiste manier?
  • De (ontbrekende?) verhouding tussen brede communicatie en inbound marketing
  • Aanpak en resultaten 
   
14.40

CASE Right content, Right time, Right place
Monica Hart
, Global Marketing Communications, Cargill Animal Nutrition

  • What content is ‘hero’ content? Which niche subject catches potential customers?
  • Conversion of website visitors to customers, using automation
  • Usage of social media
  • Measuring ROI
   
15.10 Gelegenheid tot het stellen van vragen
   
15.20  Pauze - gelegenheid tot netwerken
   
15.45 

KEYNOTE Reputatiemanagement
Debbie de Wagenaar

  • Heeft reputatiemanagement zin in een agrarische B2B-markt?
 

 

16.30

Gelegenheid tot het stellen van vragen

 

 

16.30

Afsluiting
Jan Vullings, hoofdredacteur Boerderij en Helga van Leur, dagvoorzitter

   
16.40 Borrel - gelegenheid tot netwerken

 

kom naar de agrimarketing summit


Mede mogelijk gemaakt door:
crm partners

Evenementen van Boerderij. Dat je 't weet.