Varkenshouderij

Nieuws 129 x bekeken

Brits Vion: eet jezelf happy met varkensvlees

Londen – Vion Food Group gaat een nieuwe campagne voor varkensvlees voeren onder het motto ’Eat yourself happy’.

De Britse tak van het vleesbedrijf heeft daartoe onder meer tv-kok Nadia Sawalha en een voedingspsycholoog ingeschakeld.

Vion wil het Britse publiek vooral ’opvoeden over de gunstige kanten voor je gezondheid als je meer varkensvlees eet.’ De actie past dan ook in het kader van de al langer lopende campagne ’Put Pork on your Fork’. Directeur verkoop en marketing Melody Chapman: ”Als belangrijke producent van varkensvlees spelen we een centrale rol waar het gaat om de promotie van vers Brits varkensvlees en het opvoeden van de consumenten over hoe ze dat vlees in hun dagelijks eten kunnen gebruiken. Door Brits varkensvlees te promoten ondersteunen we de varkenshouders in dit land en geven we de sector als geheel meer toegevoegde waarde.”

Of registreer je om te kunnen reageren.