Pluimveehouderij

Achtergrond 68 x bekeken

‘Eiersector, vertel dat je een goed product hebt’

Marketingdeskundige René Boender heeft op 1 april 2009 op de pluimvee-innovatiedag in Lent (Gld) de eiersector opgeroepen met nieuwe productconcepten te komen.

Op de pluimvee-innovatiedag van Dutch Poultry Centre en Eggnovation Center Holland deed marketingdeskundige René Boender de 130 aanwezigen suggesties aan de hand om de markt te benaderen en de afzet te verhogen. Een van zijn boodschappen was: nadrukkelijker vertellen dat je een goed product (eieren) hebt. „Eieren zijn van nature goed. Ze zitten boordevol waardevolle proteïnen. De sector moet dat verhaal veel krachtiger vertellen.”
’The story you tell, is the product you sell’, was een on-liner die René Boender zijn publiek voorhield.
De aanwezigen bediscussieerden tijdens een ’Interactieve Innovatieconferentie’ een aantal eiconcepten.

Foto

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.