Home

Nieuws 2944 x bekeken 4 reacties

Documentaire: 'Ter land, ter stal en op mijn bord'

Den Bosch - Het Brabants Agrarisch Jongeren Kontakt (BAJK) heeft een documentaire gemaakt over Brabantse boeren, agrarische producten en de afzet daarvan. De documentaire heet 'Ter land, ter stal en op mijn bord'.

Aan de orde komen onder meer de toekomst van de Agri-food sector in Brabant, de connectie tussen boeren en burgers en het imago van de jonge agrariër.

Het is geproduceerd door jongeren in opleiding samen met Tasty Green Lifestyle Experience. Met de documentaire wil BAJK de consument laten zien waar hun voedsel vandaan komt en vragen van de consumenten beantwoorden.

Laatste reacties

  • Vhouder

    geef er geen cent voor. Een hoop boeren die er vooral van overtuigd zijn dat ze het zo goed doen. En dat de consument dat maar effe moet geloven. Ze hadden beter streekprodukten kunnen promoten want buiten brabant kan niemand dit verstaan. Als je dit in amsterdam uitzend zul je er odertiteling onder moeten zetten.

  • mkastelein@hetnet.nl

    Top PR programma. We hebben in de agro wereld niets te verbergen. Laten we open zijn naar onze afnemeres (consumenten). ben zelf melkveehouder die de koeien niet naar buiten doet.  Komend jaar  hebben we weer open dag om de consumenten te laten zien wat we doen.Ik voer wekelijks gesprekken met consumenten (ook met Amsterdammers)via mijn neven tak. (kaashandel). Er heerst nog veel onkunde bij de consument. Er is veel waardering voor de voedselproducent. Dit wordt vooral verziekt door een klein grroepje gefrustreerde aktie voerders zoals o.a. wakker dier. Duidelijk is dat Vhouder geen kort lijntje met consumenten heeft en niet weet hoe onze afnemers er in staan.

  • Vhouder

    verkoop bijna 10 procent aan huis zit dagelijks tussen de consumenten

  • R.A. de Man

    De eerste keer dat de pvdd wat verstandig zegt het word moeilijk om dit waar te maken.

Of registreer je om te kunnen reageren.