AlgemeenNieuws

AH breidt fors uit in bio-vleeswaren

Zaandam – Albert Heijn breidt het assortiment biologische vleeswaren stevig uit.

Recent stroomden elf nieuwe producten in, terwijl over anderhalve maand nog zo’n uitbreiding plaatsvindt. Dat bevestigt een woordvoerder van Albert Heijn tegenover Distrifood. De uitbreiding past in het beleid van de marktleider om sterker in te zetten op biologisch assortiment onder het eigen huismerk. Vorig jaar werd het biologische assortiment bij Albert Heijn verdubbeld en ook dit jaar wordt het aanbod uitgebreid.

Enkele weken geleden stroomden bij veel winkels al biologische varianten in van gerookte kipfilet, yorkham, ontbijtspek, kipleverworst, filet americain en nog zes andere producten. Kipleverworst ligt bij 772 vestigingen van Albert Heijn en heeft daarmee de breedste distributie gekregen van de nieuw toegevoegde producten. Biologische carpaccio is met 95 supermarkten het minst wijdverbreid verkrijgbaar. Over ongeveer zes weken voegt Albert Heijn nog tien biologische vleeswarenartikelen toe. Het zal dan onder meer gaan om rosbief, gebraden gehakt, paté en ossenworst.

Beheer
WP Admin