AlgemeenNieuws

AH nodigt niet-leveranciers uit

Zaandam – Supermarktketen Albert Heijn (AH) organiseert eind deze maand twee speciale dagen waarop nieuwe leveranciers hun producten en concepten kunnen laten zien op het niveau van category-management, oftewel productcategorieën.

De zogeheten AH Podiumdagen worden gehouden op 26 en 28 november en vormen een onderdeel van een nieuwe manier waarop de marktleider met zijn toeleveranciers wil omgaan.

Dat zegt de AH-directie assortimenten, Erik-Jan Mares (houdbaar) en Marit van Egmond (vers), tegen Distrifood, een zusterblad van Boerderij.

Bedrijven die nog geen leverancier zijn van AH kunnen zich via www.ahpodiumdagen.nl inschrijven voor deelname. Tijdens de dagen worden ook workshops gegeven over wat het betekent om aan Albert Heijn te leveren, bijvoorbeeld op het gebied van EDI (elektronische gegevensuitwisseling) en informatie op etiketten. Volgens AH zijn ook toeleveranciers die slechts een deel van de winkels of winkels in een bepaalde regio willen beleveren welkom tijdens de dag.

AH hield eerder dit jaar een bijeenkomst voor de dertig grootste toeleveranciers. Vanaf januari worden dit soort bijeenkomsten ook op categorieniveau georganiseerd.

Beheer
WP Admin