Home

Nieuws 464 x bekeken 2 reacties

De Groene Weg gaat samenwerken met Versplatform

Groenlo - Franchiseketen voor biologisch vlees De Groene Weg is een samenwerking aangegaan met Versplatform Nederland. Dat laat De Groene Weg in een persbericht weten.

Doel van de samenwerking is de formule van de biologische slagerijen sterker neer te zetten, uit te breiden en de uitgangspunten van de formule te bewaken. Versplatform Nederland ondersteunt de Groene Weg op het gebied van marketing en communicatie, maar ook op strategisch vlak. Zij helpen De Groene Weg om uit te vinden waar hun potentiële klanten zitten en hoe deze bereikt kunnen worden.

De Groene Weg heeft sterke groeiplannen en wil meer klanten in naar de biologische slagerijen trekken, laat een woordvoerder weten. Het aantal franchisewinkels voor biologisch vlees zit nu op dertien. Het streven is dit aantal uit te breiden tot twintig. Ook wil De Groene Weg eigen winkels openen. De eigen winkels wil men starten in de grotere steden, waar tevens veel studenten wonen. Naast het vergroten van het aantal verkooppunten wil de keten op termijn ook via internet vlees gaan verkopen.

De Groene Weg verkoopt alleen vlees dat uit de biologische landbouw afkomstig is. De keten vanaf de boer tot winkel is geheel in eigen regie.

Laatste reacties

  • trijnie

    In eigen regie.....maar hoop ik wel met controle van buitenaf.
    Gedachtig de Duitse 'bio' eieren.
    Maar verkoop via internet, goeie zaak, woon zelf nogal afgelegen en bestel altijd al vlees van de bioslager. Is ideaal vooral tijdens de feestdagen.
    Wij combineren de bestelling met vis, brood en jammer genoeg groente die niet biologisch is. Kost wat extra maar als je benzine en parkeerkosten moet betalen, ben je al meer kwijt.

  • abtje

    Lezen, lieve Trijnie, ze franchizen de naam. Meer niet.

Of registreer je om te kunnen reageren.