Home

Nieuws 359 x bekeken

‘Albert Heijn meest gewaardeerd door klant’

Zaandam – Albert Heijn is de meest gewaardeerde supermarktketen onder eigen klanten. Het is voor derde keer op rij en de achtste keer in negen edities dat de grootste winkels van de marktleider bovenaan de ranglijst staan.

Dat meldt Distrifood op basis van onderzoek dat Foodmagazine en onderzoeksbureau GfK Panel Services.
Albert Heijn XL is dominant met een rapportcijfer van 7,8. De nummer twee is Hoogvliet terwijl het podium wordt gecompleteerd door Jan Linders, vorig jaar de nummer drie. Jumbo, na Albert Heijn de grootste keten, eindigt op de vierde plaats. De reguliere Albert Heijn staat op de zevende plek, terwijl de keten vorig jaar zesde was.
Lidl lijkt zich volgens Distrifood met een achtste plek definitief in de top tien te hebben genesteld. De Duitse harde discounter verbetert zich op de aspecten vers, assortiment, kwaliteit en aanbiedingen.

Of registreer je om te kunnen reageren.