Home

Nieuws 1356 x bekeken

Superunie lanceert nieuw budgetmerk

Beesd - Supermarkten die zijn aangesloten bij inkooporganisatie Superunie gaan een reeks basisproducten verkopen onder een nieuw merk met de naam Ok€. De 200 producten, van voeding tot wasmiddelen, zijn bedoeld voor de prijsbewuste consument en komen naast de bestaande huismerken in het schap.

Daarmee volgt Superunie, met onder de leden onder meer Plus, Coop en Spar, het voorbeeld van Albert Heijn. Die introduceerde naast het AH-merk producten onder de vlag van Euroshopper. Deze strategische keuze wordt uitgelegd als een manier het imago van het oorspronkelijke huismerk omhoog te tillen.
Algemeen directeur Dick Roozen van Superunie: “De introductie van Ok€ zorgt ervoor dat onze deelnemende leden hun klanten die scherp op de prijs letten kunnen blijven bedienen met een productenreeks die qua formule, uitstraling en prijs precies bij de huidige trend en economische omstandigheden hoort.”
Welke producten exact als Ok€ worden verkocht, is nog niet bekendgemaakt. Superunie is de derde grootste inkoper in Nederland naast Albert Heijn en Jumbo Supermarkten.

Of registreer je om te kunnen reageren.