Home

Nieuws 375 x bekeken

Dienst Regelingen onderzoekt klanttevredenheid

Den Haag - Dienst Regelingen (DR) gaat de komende weken onderzoek doen naar de klanttevredenheid. Relaties, waaronder boeren, kunnen via e-mail of de telefoon een uitnodiging krijgen om mee te doen.

Dit maakte de uitvoeringsorganisatie bekend. Het agentschap DR wil graag weten wat de klanten vinden van de dienstverlening, zoals bij het aanvragen van een subsidie of een vergunning.

Deelnemers aan het onderzoek worden willekeurig geselecteerd. Deelname is vrijwillig. Het invullen van de vragenlijst is anoniem en duurt ongeveer drie minuten. DR voert regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit.

In 2005 voerde het agentschap voor het eerst een klanttevredenheidsonderzoek uit. Het diende als nulmeting. Relaties gaven de dienst toen een zesje. Deze nulmeting werd gedaan nadat in 2004 de huidige Dienst Regelingen was ontstaan uit een fusie van Laser, Bureau Heffingen, Het LNV-Loket en de Dienst Basisregistratie.

Of registreer je om te kunnen reageren.