Home

Nieuws 165 x bekeken

Nieuwe reeks scherpe AGF-acties Albert Heijn

Zaandam – Albert Heijn geeft volgende week opnieuw van vijf AGF-producten de tweede gratis weg. Dat betekent dat de marktleider fors extra product afzet van spruiten, druiven, broccoli, trostomaten en Conferenceperen. Met name bij peren lijkt de actie-ondersteuning hard nodig gezien het prijsbeeld.

Deze week geld de actie van halve prijs voor paprika, bloemkool, sperziebonen, losse tomaten en rode druiven. Het is een scherpe actie, bedoeld om de AGF-afdeling sterker te promoten. Albert Heijn heeft dit jaar opnieuw niet de best presterende AGF-afdeling in Nederland. Uit onderzoek van bureau GfK blijkt dat Nettorama relatief de meeste AGF-omzet heeft. De relatieve AGF-verkopen van deze regionale keten ligt 28 procent boven het Nederlandse gemiddelde. Albert Heijn scoort met een plus van 13 procent als derde Nederlandse supermarktorganisatie.

Of registreer je om te kunnen reageren.