Home

Nieuws 201 x bekeken

It's Alive wint prijs voor beste campagne

Zoetermeer - De campagne It's Alive van de Nederlandse tuinbouw heeft de Gouden Magneet 2011 gewonnen.

De campagne om jongeren kennis te laten maken met de veelomvattende wereld van de tuinbouw en de brede carrière mogelijkheden van de sector is volgens de jury de beste geïntegreerde arbeidsmarktcampagne van 2011. De Magneet is de prijs voor de beste arbeidsmarkt campagne, die jaarlijks uitgereikt wordt door de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP).

Het jury-oordeel was unaniem: "De It’s Alive-campagne steekt met kop en schouders boven de andere campagnes uit. De campagne klopt en is met name online erg sterk." Er waren in totaal 88 inzendingen. It’s Alive moest het onder andere opnemen tegen de Koninklijke Landmacht, het UMC Utrecht, de Rijksoverheid, Luchtverkeersleiding Nederland, PostNL, HouthoffBuruma, Deloitte, Ernst & Young, EveanThuiszorg, ABN AMRO, Rabobank, Eneco, NS, Randstad, de Belastingdienst en Werken bij de EU.

Arie in t Veld

Of registreer je om te kunnen reageren.