Commentaar

1577 x bekeken 14 reacties

Nieuwe diensten van Boerderij op komst

De informatietechnologie rondom de boer verandert snel, Boerderij verandert mee.

In 1999 lanceerde Boerderij een website. Inmiddels is de site uitgegroeid tot het meest bezochte onlineplatform in de landbouw en uitgebreid met onder meer nieuwsbrieven en Boerderij Connect; een uniek social platform specifiek voor boeren. Dit alles kunt u vandaag niet alleen consumeren op een pc-scherm, maar ook op een tablet of smartphone.
Afgaand op de ontwikkelingen in de informatietechnologie de laatste vijftien jaar kunnen we ons nu geen voorstelling maken van wat wij over tien jaar als vanzelfsprekend zullen ervaren. IT-deskundigen voorspellen in elk geval grote stappen voorwaarts door het automatiseren van de verwerking van een razendsnel groeiende hoeveelheid aan digitale gegevens. Naast bestaand vakmanschap en gezond boerenverstand gaan hightech management- en beslissingsondersteunende systemen zich hoe dan ook een grote plaats verwerven. Onmisbare technologie voor de boer van de toekomst.
In de keten en rondom de boer wordt een netwerk van datastromen aangelegd, waardoor een tsunami aan informatie-uitwisseling ontstaat. Om te voorkomen dat u ten onder gaat in deze stormvloed, lanceert Boerderij binnenkort een aantal noviteiten. Samen met akkerbouwers en veehouders hebben wij nieuwe producten ontwikkeld, waarmee wij u op uw bedrijf hopelijk nog beter en efficiënter kunnen laten werken.
En let op: hoe geraffineerd en complex de achtergronden van de nieuwe diensten ook zijn, voor u als gebruiker hebben de moderne digitale hulpmiddelen van Boerderij een vriendelijk gezicht. Net zoals de dashboards in hightech trekkers dat hebben.
De komende weken informeren wij u hierover via Boerderij en Boerderij.nl. Ik beveel u daarom van harte aan om uw toegang tot onze website alvast te claimen, voor zover u dat nog niet heeft gedaan. Want de nieuwe toepassingen, die vanaf begin oktober live gaan, zijn exclusief voor Boerderij-abonnees.

Laatste reacties

  • sjakie

    Beste Geert, misschien is het een idee eerst de huidige diensten uptodate te houden?

    De digitaal opvraagbare grondprijzen zijn namelijk sinds 31-01-2013 niet meer vernieuwd. Oud nieuws is geen nieuws...

    Jack Rijlaarsdam

  • ACB

    Als men maar betaald

  • jfvanbruchem1

    graag een reactie van geert op sjakie

  • veluwsboertje

    Beste sjakie
    dit was ook mijn eerste gedachte toen ik het artikel las

  • Gullef

    Klopt niks van, klik maar eens op nieuws en kijk dan maar eens hoevaak er gekeken/gereageerd is, staat vaak 0 keer. Dat betekend dat de site niet altijd evengoed bereikbaar is. Kan ik begrijpen als je ermee aan het werk bent, maar duurt al een kleine week zo. Zo n site als boerderij moet 24/7 bereikbaar zijn.

  • Flyinghollander

    En reacties op mail mogen ook wel eens sneller :P

  • rik.hidding1

    Kan ik dan straks na 3 jaar abonnements geld te betalen het agd op een ipad lezen?

  • Bison

    Abbonnement is mij te duur.
    Ik krijg geen subsidies hier. :o:
    Ik hoef het tijdschrift ook niet,....internet was supposed to do away with paper to SAVE THE TREE'S!!!

  • J@gertje

    De nieuwe toepassingen, die vanaf begin oktober live gaan, zijn exclusief voor Boerderij-abonnees.

    Dan is J@gertje er niet meer bij :-(

  • jordi 1455

    Het is jammer dat boerderij.nl alleen voor abonnees bereikbaar is, dit gaat leiden tot een hoop klachten.

  • trijnie

    Bis on, goedzo, de tijd van papier is voorbij, bomen en drukken en vervoer kun je vandaag de dag niet meer maken.
    Ik krijg ook geen subsidie, mijn oude dagsvoorziening wordt ook alweer gekort maar ik wil eventueel wel een beetje mee betalen aan het internet gebeuren maar daar moet geen tijdschrift bijkomen.

  • ed12345

    Bison ik denk dat het bij jouw net gaat als bij ons er komt een enorme hoeveelheid ongevraagde en ongewilde reclame papier door de bus of liever gezegd in de mailbox omdat Canada post er voor betaalt wordt kun het geeneens weigeren .Daar is de Boerderij niks bij Ik lees hem wel en meestal met plezier

  • Bison

    ed12345 ik heb een sticker op de mail box(in the post office, geen thuisbezorging in deze coenterijen)....'GEEN JUNKMAIL',... zo ik krijg niks.
    In het begin zat er wel junkmail in maar dat heb ik ze gauw afgeleerd, ik flikkerde het zo over de counter op de grond.

    Als niet abbonees als ik in october geen toegang tot de site meer hebben want ik verrek it om een abbonnement te nemen zeg ik bij deze alvast het ga jou en alle andere reageerders goed.

    I had fun while it lasted....Het is ruig zei de kiviet....en toen scheet ie hooi. ha
    Ajuu.

  • alco1

    Bison toont ook consumenten gedrag. Zo goedkoop mogelijk, het liefst voor niks. Niet beseffend dat alleen de zon voor niks opgaat. Je zei het al eens:'Je leeft niet om te werken, maar werkt om te kunnen leven'. 'Nou ik werk om te kunnen doen wat ik wil' en daar hoort de site bij.
    Bison. Ik heb me soms aan je geërgerd en soms smakelijk gelachen. Het ga je goed, ajuus.

Laad alle reacties (10)

Of registreer je om te kunnen reageren.