Home

Achtergrond 88 x bekeken

Website tuinbouwimago wordt driedimensionaal

De website Nederlandse.tuinbouw.nl voor de imagocampagne It’s Alive wordt op de Horti Fair omgezet in een driedimensionale versie.

Die campagne moet jongeren interesseren voor een baan in de tuinbouw. Dat blijkt uit vergaderstukken van de sociaaleconomische commissie van het Productschap Tuinbouw. Een driedimensionale website is zo bijzonder dat het moet bijdragen aan het innovatieve karakter van de branche. Het driedimensionale effect is alleen zichtbaar met een speciale bril. De brillen worden uitgedeeld op studiebeurzen en meegestuurd met scholierenmagazines.

Uit de stukken blijkt verder dat de campagne samenwerking heeft gevonden met andere projecten en tuinbouworganisaties. Zo is er samenwerking met Nederland Bloeit, wordt de gemeente Westland als aantrekkelijke gemeente gepresenteerd, en is er samenwerking met Kom in de Kas. In oktober start de mediacampagne met opnieuw televisiespotjes op diverse televisiekanalen. De eerste reeks spotjes is door 10 miljoen mensen bekeken.

Of registreer je om te kunnen reageren.