Home

Achtergrond 156 x bekeken

Promotiecampagne voor lelie door Jumbo

Met steun van de promotiecommissie Lelie waarin leliekwekers en Bloemenbureau Holland vertegenwoordigd zijn, gaat Supermarkt Jumbo vanaf 17 juni tot en met 14 juli een grote promotiecampagne voor lelies voeren.

Supermarktketen Jumbo heeft de campagne samen met een samenwerkingsverband van leliekwekers, United Lily Growers ontwikkeld. Het is tevens de eerste actie die is ontstaan met steun van de Promotiecommissie Lelie. Deze commissie geeft twee keer per jaar ondersteuning aan het beste voorstel om de afzet van lelies te vergroten.

Alle lelieboeketten in de 145 Jumbo-vestigingen krijgen vier weken lang een speciaal boeketkaartje mee, zo meldt Bloemenbureau Holland. Dat is aan de voorkant een kraskaart waarmee de klant kans maakt op diverse prijzen, variërend van speciale lelievazen tot gratis lelieboeketten. Op de achterkant van het kaartje staan verzorgingstips. De actie wordt onder de aandacht gebracht met posters en advertenties in de Jumbo-folder, met de slogan 'Lelies, iedere dag een verrassing'.

Arie in t Veld

Of registreer je om te kunnen reageren.