Home

Achtergrond 94 x bekeken

Beesie neemt het op tegen bungel

Abert Heijn heeft het beesie, Dirk van den Broek het handje, Super de Boer de bungel, Plus het juichbandje en bij C1000 krijgen de klanten voetbalgogo's.

Met het WK Voetbal in zicht leveren de supermarkten met Oranjegadgets een bijdrage aan de Oranjekoorts. Albert Heijn presenteerde vandaag zijn WK-mascotte. Het langgerekte pluizige beesie in de kleuren rood, wit, blauw en oranje, lijkt een beetje op de WK-tophit van 2006. Toen zag de supermarkt de omzet flink stijgen door de lancering van de wuppie. AH-klanten krijgen een beesie cadeau, als ze minimaal 15 euro besteden.

Het beesie moet het in de race voor de meeste klanten opnemen tegen de gogo's. Dat zijn kleine plastic voetbalfiguurtjes, die bij C1000 bij iedere besteding van 10 euro over de toonbank gaan. Super de Boer zet de pluche bungel in. Klanten krijgen de kleine mascottes met bungelende beentjes bij aankoop van bepaalde actieproducten.

Dirk van den Broek geeft bij elke 15 euro boodschappen een handje weg. De felgekeurde plastic poppetjes hebben een soort kuif in de vorm van een hand. Plus hoopt meer klanten te trekken met armbandjes met daarop de vlaggen van de deelnemende landen aan het WK. De juichbandjes zijn eveneens bij elke 15 euro aan boodschappen te bemachtigen, plus bij geselecteerde aanbiedingen.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.