Home

Achtergrond 63 x bekeken 1 reactie

Ruim 6500 klachten DSB-klanten

De curatoren van DSB Bank hebben 6527 klachten ontvangen van klanten van de failliete bank.

In 2300 gevallen gaat het om klachten waarbij klanten aankondigen dat zij een claim op de bank willen verrekenen met de schuld aan de bank. Zij willen een claim indienen omdat DSB volgens hen niet aan de zorgplicht van een bank heeft voldaan.

Dit staat in het derde faillissementsverslag dat maandag is gepubliceerd. Het aantal klachten is "aanzienlijk hoger'' dan de curatoren in januari hadden verwacht, toen het tweede verslag verscheen. Op dat moment waren er 3100 klachten ingediend.

Administrator

Eén reactie

  • no-profile-image

    t.Kremer

    ik heb ook een klacht.wij hebben een lening bij dsb bij het afsluiten hebben wij afgesproken automatiche incasso aales ging goed toen ging de bank falliet.kregen we eerst een brief in de bus,dus direct terug gestuurd ondertekend en wel.een week of wat later moesten wij het handmatig overmaken,en het komt hier op neer door hun ondergang zouden wij 2x in een maand moeten betalen.we hebben 3 brieven geschreven is niet op gereageert toen op 22dec vorig jaar gebeld bleek er niets aan de hand.even geleden weer gebeld willen ze dat wij handmatig een bedrag overmaken doen wij dit niet bestoken ze ons met telefoontjes Smsjes en bestoken ze ons met dit soort berichten hadden ze ons voorspeld en ze houden daarmee wel hun woord.wij betalen altijd netjes en houden ons aan de afspraken en dan mag ik dit toch ook van hun verwachten.afspraak is afspraak.ze proberen steeds 2x van onze rekening af te schrijven maar dat lukt niet omdat er is afgesproken iedere maand het bedrag en geen 2x ook houden ze zich niet aan de afspraak om het de 21e af te schrijven maar het gebeurd nmeestal de 18e al.de DSB bank houden er vreemde praktijken op na.

Of registreer je om te kunnen reageren.