Home

Achtergrond 232 x bekeken 5 reacties

Arla mikt op wereldwijde bekendheid

Arla Foods mikt met een nieuwe reclamecampagne met de leus 'Closer to nature' op een toppositie onder de internationale brands.

Doel is om de naam Arla te laten uitgroeien tot één van de 100 bekendste merken, zoals bijvoorbeeld Coca Cola, IBM, McDonald’s en BMW. Dat heeft directietopman Peder Tuborgh duidelijk gemaakt.

De directie wenst niet aan te geven welke investering met de campagne is gemoeid. Wel stelt Tuborgh vast dat Arla dit jaar een recordhoog marketingsbedrag op het budget heeft opgevoerd.

Laatste reacties

  • no-profile-image

    Arend Otten

    MARJA -dk de melk prijs krijg je via www.milkmarketingplan.com

  • no-profile-image

    marja-DK

    Ja nog meer strengere regels voor de boeren, en waar blijft de melkprijs

  • no-profile-image

    Landmand

    Marja, Arla betaald wel voor klassemelk.
    Lees briefje van de Arla wagen maar eens goed na.
    We produceren allemaal te veel......

  • no-profile-image

    Hendrik Rietman

    Gaat Arla binnen Nederland dan ook "Milk & Fruit" en de vele zalige toetjes onder Label "Friese Vlag" met "Back to Nature" promoten? Lijkt me dat "Friese Vlag" an sich al een 'cash-cow' is. (Alhoewel ze waarschijnlijk een percentage aan FrieslandFoods afmoeten dragen?)

  • no-profile-image

    jefke

    "Closer to nature"

    Lijkt wel heel veel op "Campina, het zit in onze natuur"

Laad alle reacties (1)

Of registreer je om te kunnen reageren.