Home

Achtergrond 159 x bekeken

Agrico lanceert nieuwe website

Agrico heeft vandaag een nieuwe website gelanceerd als onderdeel van een vernieuwd communicatieconcept.

Hiermee beschikt de aardappelcoöperatie over een platform om met verschillende 'informatieconsumenten' te communiceren. Met besloten portalen kan de aardappelcoöperatie exclusief nieuws en informatie delen met telers en klanten.

"Agrico is gegroeid tot deze wereldspeler door de samenwerking tussen telers, kwekers, medewerkers, partners en klanten", meldt de coöperatie hierover. "Wat deze partijen bindt is de aardappel. Een aardappel passend bij de specifieke eisen en omstandigheden van de klant, waar ook ter wereld."

Directeur Ineke Mastenbroek: "Om het bereik en de samenhang van onze activiteiten te benadrukken introduceren wij daarom onder het motto 'Say potato, say Agrico' een nieuwe, heldere en open communicatiestijl." Voor behoud van de herkenbaarheid is het logo van Agrico ongemoeid gelaten.

Of registreer je om te kunnen reageren.