Home

Achtergrond 146 x bekeken

IBC komt met campagne 'Lente in huis'

Van januari tot en met eind maart 2011 voert het Internationaal Bloembollen Centrum in Nederland en Vlaanderen een opvallende PR-campagne met als thema 'Lente in huis'.

Zowel bolbloemen als bollen-op-pot worden op inspirerende wijze gepresenteerd volgens de nieuwste interieurtrends. Het doel van de campagne is om de consumentenaankoop van bol-op-pot en bolbloemen te stimuleren.

Twee belangrijke interieurtrends voor 2011 zijn Sparkle en Sturdy. Het IBC heeft daarom speciale fotografie gemaakt om te laten zien hoe eenvoudig bolbloemen en bollen-op-pot volgens deze trends zijn te stylen. Met de PR-campagne worden consumentenmedia in Nederland en Vlaanderen gestimuleerd om aandacht te schenken aan de lentebloeiers. Naar aanleiding van de PR-campagne verwacht het IBC uitgebreide aandacht in de relevante verkoopmaanden in dagbladen, tijdschriften en op internet en televisie.

Arie in t Veld

Of registreer je om te kunnen reageren.