Home

Achtergrond 126 x bekeken 2 reacties

Smaak Nuts krijgt aanpassing

Fabrikant Nestle vindt dat de candybar Nuts achterblijft bij het geweld van de Mars.

Volgens de marketingtijdschrift Molblog komt er daarom een Nuts met een 'verbeterde receptuur'. Dat wil zeggen luchtiger en een softere bite. Per jaar worden in Nederland 15,5 miljoen Nutsen verkocht. Nuts is een van de eerste candybars in Nederland. De lekkernij bestaat al sinds 1950 en is herkenbaar aan de geel-rode verpakking.

Administrator

Laatste reacties

  • no-profile-image

    Antonio

    Een luchtiger reep... dat kost dus minder suiker en chocola... Kortom, meer lucht verkopen, een goedkoper ingredient bestaat niet! En zoiets verkoop je dan als verbeterde receptuur, dat is marketing!

  • no-profile-image

    melkveehouder

    Kijk, dit moet met met dagverse melk ook gebeuren. Hier zit de innovatie die kan leiden tot meer afzet.
    't is toch niet te geloven dat alles een eigen herkenbare smaak heeft en melk niet. Als er verschil in smaak gecreëerd kan worden tussen twee repen chocolade of flessen cola, dan kan dit met melk ook.

Of registreer je om te kunnen reageren.