Home

Achtergrond 83 x bekeken

Internationale prijs voor Floriade 2012

De PR- en Marketingscampagne van de Floriade 2012 is deze week in Las Vegas bekroond met de IAAPA Brass Ring Award.

Dit is een prijs die wordt uitgeloofd onder alle attractie- en experienceparken ter wereld die zich hiervoor verkiesbaar stellen. De Floriade won de prijs in de categorie beste Marketing- en PR campagne vanaf twee miljoen bezoekers. "Het winnen van deze award betekent grote internationale erkenning en is dus een kroon op ons werk," aldus algemeen directeur van de Floriade Paul Beck.

De jury sprak over een zeer aansprekende en kleurrijke campagne op alle vlakken, met een prachtige diversiteit in mediagebruik. In de categorie waarin de Floriade de prijs veroverde werden 2012 andere genomineerden, zoals het Amerikaanse Six Flags, het Engelse Blackpool Pleasure Beach en de dierentuin van San Diego achter zich gelaten.

Het is overigens uniek dat een experiencepark dat nog niet is geopend, deze award wint. De IAAPA is de grootste wereldwijde branche organisatie voor alle attractie- en experience parken. De organisatie representeert meer dan 4.500 attractieparken, leveranciers en individuele leden uit meer dan 90 landen.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.