Home

Achtergrond 81 x bekeken 1 reactie

Bavaria introduceert nieuw beeldmerk

Bierbrouwerij Bavaria introduceert vandaag met een grote operatie een nieuwe uitstraling voor het merk.

Het nieuwe logo verschijnt vanaf vandaag in een keer op de kratjes, flessen, blikken en vaatjes maar ook bijvoorbeeld op de tap, glazen en uithangborden.

Voor de operatie is de fabriek in Lieshout vandaag gesloten. Alle achthonderd medewerkers trekken het land in om bij mensen thuis oude kratjes om te ruilen voor nieuwe. Het oude familiebedrijf spreekt van een van de grootste investeringen in haar geschiedenis.

Onderdeel van het nieuwe uiterlijk van Bavaria is een icoon in de vorm van een kompas dat wijst naar het zuiden. Dit kompas staat symbool voor de zelfstandige en eigen koers van het bedrijf. Een driehoek met ronde zijkanten dient als basis voor de vormgeving als verwijzing naar de drie broers Swinkels die het bedrijf in 1925 oprichtten.

Administrator

Eén reactie

  • no-profile-image

    Bierkenner

    Het blijft pis.

Of registreer je om te kunnen reageren.