Home

Achtergrond 97 x bekeken

Voetbalplaatjes achter dranghekken

Een Nijmeegs filiaal van Albert Heijn heeft gisteren dranghekken bij de ingang geplaatst om kinderen die voetbalplaatsjes sparen, in het gareel te houden.

Op momenten stonden voor de deur van de supermarkt wel vijftig verzamelaars om voetbalplaatjes te vragen, aldus de bedrijfsleiding.

Klanten die de winkel aan de Daalseweg in of uit gingen, moesten zich een weg banen langs de voetbalplaatjessparende kinderen. Die vragen mensen om de plaatjes om daarmee hun verzameling compleet te maken. Om de supermarkt toegankelijk te houden, liet de bedrijfsleiding dranghekken plaatsen.

Voor de actie liet Albert Heijn 100 miljoen zakjes met daarin steeds vijf plaatjes van bekende voetballers maken. "Erg populair'', constateert de bedrijfsleider van de vestiging in Nijmegen. Voor de deur van zijn supermarkt staan overigens even veel meisjes als jongens.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.