Home

Achtergrond 129 x bekeken 7 reacties

Haal meer uit melk idee achter logo FrieslandCampina

Uit een wit middelpunt verrijst een spectrum van kleuren. Deze verbeelden de ongekende mogelijkheden die melk biedt. Zo omschrijft FrieslandCampina haar nieuwe logo dat vandaag werd gepresenteerd.

Het nieuwe beeldmerk staat volgens de onderneming voor fascinatie, samenwerking en transformatie en zou de ambitie verbeelden om meer uit melk te halen. FrieslandCampina zegt het nieuwe logo geleidelijk wereldwijd in te willen voeren.

Foto

Laatste reacties

  • no-profile-image

    Boer uit het oosten

    Wat een foeilelijk logo zeg, dit logo doet me denken aan goedkope Lidl melk van een slechte kwaliteit.

  • no-profile-image

    Rik

    Het kroontje duidt op Royal FrieslandFoods, oftewel: Koninklijke FrieslandFoods.

  • no-profile-image

    bert

    Moet dat geval aan het eind een kroontje voorstellen?

  • no-profile-image

    Boerin

    Het logo doet denken aan een reclameburo, copieerservice of een drukkerij of zoiets, die werken immers met het kleurenspectum. Het ontgaat mij volkomen wat melk daar mee van doen heeft.

  • no-profile-image

    de groot

    Persoonlijk vind ik het een lelijk logo en doet het zeer aan mijn ogen. Ik zie niet in dat het met zuivel te maken heeft.

  • no-profile-image

    johan

    Felle kleuren spreken aan bij kleine kinderen... nu maar hopen dat die kleine kinderen de chocolademelk en toetjes bij mam's in de winkelwagen gooien.. dan heeft het logo toch nog wat positiefs!

  • no-profile-image

    bloemendal

    even voor bert uit utrecht.
    het is inderdaad een kroontje. frieslandfoods had altijd al dit kroontje!! en ik vind dat het ook wel bij frieslandCampina past. ze zijn nu zo groot en wereldwijd.

Laad alle reacties (3)

Of registreer je om te kunnen reageren.