Home

Achtergrond 132 x bekeken 1 reactie

AH werkt aan nieuwe formule

Albert Heijn werkt aan een nieuwe formule voor zeventig supermarkten.

Dat heeft een woordvoerder van de supermarktketen bevestigd tegenover Distrifood.nl.

Albert Heijn zoekt naar een nieuw formuleconcept voor zeventig supermarkten die qua vloeroppervlak te klein zijn voor een AH XL en te groot voor wijkwinkels. "Zowel in stijl als inrichting zullen deze winkels afwijken'', aldus AH-woordvoerder Jan-Christiaan
Hellendoorn. "Voorop staat dat we geen nieuwe formulenaam willen lanceren, maar het gaat wel om een nieuw concept. Winkels van deze grootte bieden ons de mogelijkheid om geheel andere dingen te doen dan we nu in onze wijkwinkels en XL's doen,'' aldus Hellendoorn.

Eerder deze week zei Albert Heijn-directeur Dick Boer in Foodmagazine dat het bedrijf zich meer wil richten op de verkoop van non-food artikelen.

Administrator

Eén reactie

  • no-profile-image

    Kippenboer

    Schoenmaker blijf bij je leest, oftewel AH blijf kruidenier. Daar hebben jullie je handen vol aan. Soms ren je al hard de winkel uit als je ziet hoe de groente er bij ligt. En dan meer non-food gaan verkopen??

Of registreer je om te kunnen reageren.