Home

Achtergrond 90 x bekeken

Westland steekt geld in promotie werkgelegenheid

De gemeente Westland steekt geld in het imago van het Westland.

Gemeente en bedrijfsleven waren al langer met elkaar in gesprek over de versterking van het imago. Het bedrijfsleven kampt met problemen als het gaat om het invullen van vacatures. Een goed en aansprekend imago is van belang om jonge, goedopgeleide werknemers aan te trekken, denkt de gemeente. Westland heeft hiervoor in het kader van gebiedsmarketing geld beschikbaar gesteld, waarvoor onder meer een functionaris is aangetrokken die alle gezamenlijke acties coördineert en faciliteert.

De noodzaak om het imago hoog op de agenda te zetten, wordt door het bedrijfsleven onderschreven. Dat wil niet zeggen dat het Westland nu een slecht imago heeft, maar wel dat het absoluut beter kan, stelt de gemeente in een persbericht.

Een communicatie-adviesbureau zal het Westland als ‘sterk merk’ inhoud geven. De komende tijd wordt verder onderzocht uit welke onderdelen zo’n campagne kan bestaan en welke middelen en media daarvoor worden ingezet.

Of registreer je om te kunnen reageren.