Home

Achtergrond 99 x bekeken

Australisch konijn dient als brandmelder

Een Australisch konijn heeft donderdag zijn eigenaren gered van de verbrandingsdood. Het konijn, dat simpelweg Konijn heet, krabde aan de deur van de slaapkamer van het echtpaar, toen de eerste rook zich door de woning in Melbourne verspreid had.

In een achterkamer van het huis bleek een flinke brand te zijn ontstaan. Als het konijn niet naar de slaapkamer gehuppeld was, waren de eigenaren zeker gewond geraakt, aldus een woordvoerder van de brandweer.
Het duurde vier uur voor de brand geblust was. Het echtpaar en het konijn kwamen er zonder schrammetje vanaf.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.