Home

Achtergrond 88 x bekeken

Spruitenwebsite als spil van promotiecampagne

Een nog te bouwen interactieve website wordt de spil van een in het najaar van start gaande spruitencampagne.

De website krijgt een Nederlands- en Duitstalige versie, waarschijnlijk onder twee verschillende domeinnamen. De Nederlandse domeinnaam zou eetmeerspruiten.nu kunnen worden, maar daarover is nog geen duidelijkheid. De websites maken onderdeel uit van een specifiek op spruiten gerichte promotiecampagne. Naast op de consument gerichte informatie kunnen er recepten op uitgewisseld worden. Ook Youtube-achtige filmpjes zouden onderdeel van de websites kunnen zijn.

De campagne krijgt als motto: 'De spruit, terug van nooit weggeweest'. Het internet-, reclame- en adviesbureau Bubble Fish zal de websites gaan bouwen en de campagne gaan opzetten. Het initiatief is een uitvloeisel van een bijeenkomst onlangs in Bleiswijk van spruitenstudieclub MZH over promotie van spruiten en wat het PT daar aan doet. Zes telers, Suzan Vlasveld (PT), Henk Molenkamp (Syngenta) en Ronnie de Hoon van LTO Groeiservice staken daarna de koppen bij elkaar om te kijken wat er specifiek aan promotie voor spruiten gedaan zou kunnen worden.

Administrator

Of registreer je om te kunnen reageren.